Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 583 | 572 |
h-index | 11 | 11 |
i10-index | 12 | 12 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Johannes BoegershausenAssistant Professor of Marketing, Erasmus University RotterdamE-mail megerősítve itt: rsm.nl
- Mehmet OkanIstanbul Bilgi UniversityE-mail megerősítve itt: bilgi.edu.tr
- Marah BlaurockStuttgart Media University, Institute of Applied Artificial IntelligenceE-mail megerősítve itt: hdm-stuttgart.de
- Martina ČaićAssistant Professor, Aalto University, School of Arts, Design and ArchitectureE-mail megerősítve itt: aalto.fi
- Jos Lemminkhoogleraar marketing, Maastricht UniversityE-mail megerősítve itt: maastrichtuniversity.nl
- Stefano BromuriOpen University of the NetherlandsE-mail megerősítve itt: ou.nl
- Deniz İrenDepartment of Information Science, Open UniversiteitE-mail megerősítve itt: ou.nl
- Visara UroviAssociate Professor, University of Maastricht, NetherlandsE-mail megerősítve itt: maastrichtuniversity.nl
- Anat RafaeliTechnion Professor of Organizational BehaviorE-mail megerősítve itt: rafaeli.net
- Karl AquinoUniversity of British ColumbiaE-mail megerősítve itt: sauder.ubc.ca
- JoAndrea HoeggProfessor of Marketing, University of British ColumbiaE-mail megerősítve itt: sauder.ubc.ca
- Karen NivenUniversity of SheffieldE-mail megerősítve itt: sheffield.ac.uk
- Jennifer HanrattyQueen's University BelfastE-mail megerősítve itt: qub.ac.uk
- Noah CasteloUniversity of AlbertaE-mail megerősítve itt: ualberta.ca
- André Calero ValdezUniversität zu LübeckE-mail megerősítve itt: imis.uni-luebeck.de
- Robert CiuchitaAssociate Professor, Hanken School of EconomicsE-mail megerősítve itt: hanken.fi