Follow
Xénia Farkas
Xénia Farkas
Research Fellow, Institute for Political Science, Centre for Social Sciences, Hungarian Academy of
Verified email at tk.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
Images, politicians, and social media: Patterns and effects of politicians’ image-based political communication strategies on social media
X Farkas, M Bene
The international journal of press/politics 26 (1), 119-142, 2021
1742021
Kövess, reagálj, oszd meg! A közösségi média a 2018-as országgyűlési választási kampányban
M Bene, X Farkas
Várakozások És Valóságok. Parlamenti Választás 2018, 410-424, 2018
182018
Strikingly similar: Comparing visual political communication of populist and non-populist parties across 28 countries
X Farkas, D Jackson, P Baranowski, M Bene, U Russmann, A Veneti
European Journal of Communication 37 (5), 545-562, 2022
172022
Hungary: The Illiberal Crisis Management
N Merkovity, M Bene, X Farkas
Political Communication and COVID-19: Governance and Rhetoric in Times of …, 2021
132021
Libernyákok és O1G. Modortalanság a politikai kommunikációban
S Gabriella, F Xénia
Politikatudományi Szemle 30 (1), 60-81, 2021
72021
Válságcsörték–A koronavírus-válság kormányzati, ellenzéki és médiakommunikációja
B Márton, F Xénia, M Norbert
Körösényi András–Szabó Andrea–Böcskei Balázs (szerk.): Vírusba oltott …, 2020
52020
Ki mint vet, úgy arat? A 2022-es választási kampány a közösségi médiában
M Bene, X Farkas
Századvég 2 (2), 131-160, 2022
42022
Orbán Viktor vizuális és verbális populista stílusa a Facebookon
X Farkas, M Bene
Politikatudományi Szemle 31 (3), 82-108, 2022
32022
Populism in Context: A Cross-Country Investigation of the Facebook Usage of Populist Appeals During the 2019 European Parliament Elections
M Bene, M Magin, J Haßler, U Russmann, D Lilleker, S Kruschinski, ...
The International Journal of Press/Politics, 19401612231196158, 2023
12023
" Küzdelem a vírus ellen"-Orbán Viktor érzelemszabályozási ajánlatai a koronavírus-járvány első és második hullámában
LP Szabó, X Farkas
ELKH Társadalomtudományi Kutatóközpont, 2022
12022
Vizualitás és érzelemszabályozási ajánlatok a COVID-19 járvány első és második szakaszában
X Farkas
ELKH Társadalomtudományi Kutatóközpont, 2022
12022
Same Strategy, but Different Content. Hungarian Parties’ Facebook Campaign During the 2019 EP Election
M Bene, X Farkas, K Burai
Campaigning on Facebook in the 2019 European Parliament Election: Informing …, 2021
12021
Ki lehet áldozat? Viktimizáció a 2017-es magyar metoo-vitában
B Kiss, LP Szabó, X Farkas
Politikatudományi Szemle 30 (1), 104-126, 2021
12021
Libernyákok és O1G: Modortalanság a politikai kommunikációban
G Szabó, X Farkas
Politikatudományi Szemle 30 (1), 60-81, 2021
12021
Válságcsörték: A koronavírus-válság kormányzati, ellenzéki és médiakommunikációja
M Bene, X Farkas, N Merkovity
Napvilág Kiadó Kft., 2020
12020
KI LEHET ÁLDOZAT?
K Balázs, SL Petronella, F Xénia
Viktimizáció a, 104-126, 2017
12017
Book Review: Darren Lilleker and Anastasia Veneti (eds.) Research Handbook on Visual Politics
X Farkas
The International Journal of Press/Politics 29 (1), 298-300, 2024
2024
Visual political communication research: A literature review from 2012 to 2022
X Farkas
Journal of Visual Political Communication 10 (2), 95-126, 2023
2023
Visual Politics: Visual Political Communication on Social Media
X Farkas
Budapesti Corvinus Egyetem, 2022
2022
Ahány párt, annyi szokás? Politikai vezetők kommunikációs stratégiái a közösségi oldalakon a 2022-es választási kampányban
M Bene, K Burai, X Farkas
Gondolat Publishers; MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont Politikatudományi …, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20