Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 4602 | 3380 |
h-index | 18 | 18 |
i10-index | 23 | 20 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchE-mail megerősítve itt: helsinki.fi
- Bruno GodeyAssociate Professor - NEOMA BSE-mail megerősítve itt: neoma-bs.fr
- Daniele Pederzolineoma business schoolE-mail megerősítve itt: neoma-bs.fr
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessE-mail megerősítve itt: aalto.fi
- John SchoutenCanada Research Chair in Social Enterprise, Memorial University of NewfoundlandE-mail megerősítve itt: mun.ca
- Johanna MoisanderAalto University School of BusinessE-mail megerősítve itt: aalto.fi
- Niklas WoermannAssociate Professor of Consumption, Culture, and Commerce, University of Southern DenmarkE-mail megerősítve itt: sam.sdu.dk
- Robin CannifordUniversity of GalwayE-mail megerősítve itt: universityofgalway.ie
- Anu ValtonenProfessor, University of LaplandE-mail megerősítve itt: ulapland.fi
- Nikhilesh DholakiaProfessor Emeritus, University of Rhode IslandE-mail megerősítve itt: uri.edu
Követés
Joonas Rokka
Professor of Marketing, EMLYON Business School
E-mail megerősítve itt: em-lyon.com - Kezdőlap