Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 6092 | 1479 |
h-index | 32 | 21 |
i10-index | 39 | 32 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelE-mail megerősítve itt: idc.ac.il
- Gila FruchterProfessor of Marketing, Bar-Ilan UniversityE-mail megerősítve itt: biu.ac.il
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of FloridaE-mail megerősítve itt: ufl.edu
- Rachel R. ChenUniversity of California at DavisE-mail megerősítve itt: ucdavis.edu
- Paul DobsonProfessor of Business Strategy and Public Policy, University of East AngliaE-mail megerősítve itt: uea.ac.uk
- Daniel HalbheerAssociate Professor of Marketing, HEC ParisE-mail megerősítve itt: hec.fr
- Yinghui (Catherine) YangUniversity of California, DavisE-mail megerősítve itt: ucdavis.edu
- Dovev LavieProfessor, Bocconi UniversityE-mail megerősítve itt: unibocconi.it
- Miri Barak, PhDProfessor, Technion- Israel Institute of TechnologyE-mail megerősítve itt: technion.ac.il
- Eldad YechiamProfessor of Behavioral Science, TechnionE-mail megerősítve itt: tx.technion.ac.il
- Shai DanzigerTel Aviv UniversityE-mail megerősítve itt: tauex.tau.ac.il
- Moshe DavidowService2ProfitE-mail megerősítve itt: service2profit.com