Követés
Okiri Peter Ochieng
Okiri Peter Ochieng
PhD Candidate, Doctoral School of Education, University of Szeged, Hungary
E-mail megerősítve itt: edu.u-szeged.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Students perception of teachers’ use of formative assessment strategies in mathematics classrooms
RN Wafubwa, PO Ochieng
Elementary Education Online/ilkoegretim Online 20 (2), 123-132, 2021
7*2021
The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A systematic literature review on perception and practice
PO Okiri, M Hercz
Educational Management Administration & Leadership, 17411432231154444, 2023
12023
Harnessing Distributed Pedagogical Leadership Culture in Preservice Teacher Education
PO Okiri, M Hercz
European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL …, 2024
2024
Family as the starting point of education: A research on parents' beliefs
M Hercz, GT Zewude, PO Okiri, F Pozsonyi
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai …, 2022
2022
The leadership practices of a novice head teacher in a public primary school in Kenya
PO Okiri
2017
FAMILY AS THE STARTING POINT OF EDUCATION: A RESEARCH ON PARENTS’BELIEFS
H Mária, ZG Tareke, OP Okiri, P Ferenc
ÚJ KUTATÁSOK A NEVELÉSTUDOMÁNYOKBAN, 89, 0
Értékelési alternatívák (nem csak) járvány idején
M HERCZ, OP OCHIENG
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–7