Can we have an international approach to child-centred early childhood practice? SP Georgeson Jan Campbell-Barr Verity, Bakosi Éva, Nemes Magdolna, Pálfi Sándor EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, 1862-1879, 2015 | 37* | 2015 |
Hungarian perspectives on early years workforce development BM Sándor Pálfi, Sándor Szerepi,Anikó Nagy Varga International Perspectives on Early Years Workforce Development 500, 109-121., 2015 | 24* | 2015 |
Parent-practitioner partnerships in early childhood provision in England, Hungary and Kazakhstan: similarities and differences in discourses J Murray, E Teszenyi, AN Varga, S Pálfi, M Tajiyeva, A Iskakova Early Childhood Education and Care Quality in Europe and the USA, 104-122, 2020 | 22 | 2020 |
Kisgyermekkori nevelés Magyarországon MB Pálfi Sándor, Szerepi Sándor, Vargáné Nagy Anikó EDUCATIO, 120-128., 2015 | 18* | 2015 |
Children’s rights in Hungary in early childhood education and care S Pálfi, E Rákó, AV Nagy, E Teszenyi The Routledge International Handbook of Young Children's Rights, 354-364, 2019 | 6 | 2019 |
Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice N Canning, E Teszenyi, S Pálfi Journal of Childhood, Education & Society 3 (3), 218-232, 2022 | 5 | 2022 |
A magyar óvoda tanulásszemléletének sajátosságai az 1950’-s években az óvodai alapdokumentumok tükrében.[The specificities of learning approach in Hungarian kindergartens in … S Pálfi Társadalomtudományi tanulmányok iii. tanulmánykötet a debreceni egyetem …, 2010 | 2 | 2010 |
Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis) orientations E Teszenyi, AV Nagy, S Pálfi Journal of Childhood, Education & Society 3 (3), 212-217, 2022 | 1 | 2022 |
Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport? Pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái E Teszenyi, S Pálfi Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat 7 (2–3), 136-155, 2019 | 1 | 2019 |
Education for sustainability in Hungarian kindergartens AN Varga, B Molnár, S Pálfi, S Szerepi Early Childhood Education and Care for Sustainability, 82-95, 2017 | 1 | 2017 |
A játékkonfliktus, mint a viselkedéseltérés jelzője P Sándor Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért 200, 93-107., 2015 | 1 | 2015 |
Művészi kifejezés a kisgyermekek szabad játékában P Sándor Sokszínű pedagógiai kultúra 130, 244-250, 2014 | 1 | 2014 |
From institutional dominance to parental involvement: Models of working with families in Hungarian Kindergartens AV Nagy, S Pálfi, E Teszenyi Parental Engagement and Early Childhood Education Around the World, 136-150, 2021 | | 2021 |
Can we have an international approach to child-centred early childhood practice?(vol 185, pg 1862, 2015) J Georgeson, V Campbell-Barr, E Bakosi, M Nemes, S Palfi, P Sorzio EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 187 (8), II-iv, 2017 | | 2017 |
Art in free play P Sándor Játékkal a világ körül = Play around the world. 130, pp. 51-76, 2016 | | 2016 |
Similarities and differences in discourses on practitioner-parent partnerships in early childhood provision in England, Hungary and Kazakhstan J Murray, E Teszenyi, M Tajiyeva, A Iskakova, A Vargáné Nagy, S Pálfi | | 2015 |
Can we have an international approach to child-centred early childhood practice? M Traisnel, V Campbell-Barr, É Bakosi, M Nemes, S Pálfi, P Sorzio Routledge, 2015 | | 2015 |
A fejlesztő játékok módszertani alapjai Pálfi Sándor,Kovácsné Bakosi Éva Az együttnevelés útjai 130, 217-239., 2015 | | 2015 |
Innovation in preschool education of children at a disadvantage by using IPS P Sándor Social Co-existence - Personality Development - Training 150, 39-49., 2014 | | 2014 |
A foglalkozástól a tevékenységig P Sándor ÓVODAI NEVELÉS, 5-8, 2013 | | 2013 |