Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2014 | 1337 |
h-index | 9 | 8 |
i10-index | 9 | 8 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése3 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- James J. CummingsAssistant Professor, Emerging Media Studies, Boston UniversityE-mail megerősítve itt: bu.edu
- Byron ReevesProfessor of Communication, Stanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu
- Jeremy BailensonThomas More Storke Professor, Department of Communication, Stanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu
- Laura L. CarstensenStanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- Joris H. JanssenFocusCuraE-mail megerősítve itt: focuscura.nl
- Nilam RamStanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu
- Jennifer PanStanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu
- Annie LangIndiana UniversityE-mail megerősítve itt: indiana.edu