Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2189 | 1868 |
h-index | 19 | 19 |
i10-index | 27 | 23 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése7 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Charles SpenceOxford UniversityE-mail megerősítve itt: psy.ox.ac.uk
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolE-mail megerősítve itt: bi.no
- Frédéric BassoDepartment of Psychological and Behavioural Science, London School of EconomicsE-mail megerősítve itt: lse.ac.uk
- Andy WoodsRoyal Holloway, University of LondonE-mail megerősítve itt: rhul.ac.uk
- Anton NijholtHuman Media Interaction, University of TwenteE-mail megerősítve itt: utwente.nl
- Renaud LunardoKedge Business SchoolE-mail megerősítve itt: kedgebs.com
- Bradley J. RickardProfessor, Applied Economics and Management, Cornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Qian Janice WangDepartment of Food Science, University of CopenhagenE-mail megerősítve itt: food.ku.dk
- Marianna ObristUniversity College London, Department of Computer ScienceE-mail megerősítve itt: ucl.ac.uk
- Olivier OullierProfessor, Behavioral and Brain Sciences, Aix-Marseille UniversityE-mail megerősítve itt: oullier.fr
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceE-mail megerősítve itt: insead.edu
- Ana JavornikSenior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business SchoolE-mail megerősítve itt: bristol.ac.uk
- Felipe Reinoso-CarvalhoUniversidad de los Andes School of ManagementE-mail megerősítve itt: uniandes.edu.co
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderE-mail megerősítve itt: uia.no