Loading...
The system can't perform the operation now. Try again later.
Citations per year
Duplicate citations
The following articles are merged in Scholar. Their
combined citations
are counted only for the first article.
Merged citations
This "Cited by" count includes citations to the following articles in Scholar. The ones marked
*
may be different from the article in the profile.
Add co-authors
Co-authors
Follow
New articles by this author
New citations to this author
New articles related to this author's research
Email address for updates
Done
My profile
My library
Metrics
Alerts
Settings
Sign in
Sign in
Get my own profile
Cited by
All
Since 2020
Citations
15
15
h-index
2
2
i10-index
0
0
0
6
3
2021
2022
2023
2024
1
5
5
4
Follow
Henrietta Mónika Boros
Debreceni Egyetem
, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Verified email at econ.unideb.hu
marketing
mesterséges intelligencia
táplálkozásmarketing
Articles
Cited by
Title
Sort
Sort by citations
Sort by year
Sort by title
Cited by
Cited by
Year
The relationship between online and offline information-seeking behaviors for healthy nutrition
A Fehér, M Véha, HM Boros, B Kovács, E Kontor, Z Szakály
International Journal of Environmental Research and Public Health 18 (19), 10241
, 2021
8
2021
Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban
A Fehér, ND Farkas, HM Boros, M Véha, Z Szakály
6
2020
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően
A Fehér, B Kovács, HM Boros, Z Szakály
Marketing & Menedzsment 56 (EMOK Különszám), 57-67
, 2022
1
2022
élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés
HM Boros, A Fehér
2024
Arculatváltás vizsgálata szemkamerás kutatással egy élelmiszeripari vállalatnál
HM Boros
2024
Az élelmiszeriparban alkalmazott meggyőzés művészetének vizsgálata neuromarketing eszközökkel: Szisztematikus irodalmi áttekintés
BH Mónika, F András, K Enikő
DETEP
, 2022
2022
Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások kvalitatív vizsgálata
HM Boros
2021
A só-és cukormentes táplálkozás kvalitatív vizsgálata a zöldségkonzervek piacán
HM Boros, A Fehér
2021
Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés The neuromarketing potential of the food industry: a systematic
HM BOROS, A FEHÉR
Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés
BH Mónika, F András
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–10
Show more
Privacy
Terms
Help
About Scholar
Search help