Follow
Henrietta Mónika Boros
Henrietta Mónika Boros
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet
Verified email at econ.unideb.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
The relationship between online and offline information-seeking behaviors for healthy nutrition
A Fehér, M Véha, HM Boros, B Kovács, E Kontor, Z Szakály
International Journal of Environmental Research and Public Health 18 (19), 10241, 2021
82021
Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban
A Fehér, ND Farkas, HM Boros, M Véha, Z Szakály
62020
Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően
A Fehér, B Kovács, HM Boros, Z Szakály
Marketing & Menedzsment 56 (EMOK Különszám), 57-67, 2022
12022
élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés
HM Boros, A Fehér
2024
Arculatváltás vizsgálata szemkamerás kutatással egy élelmiszeripari vállalatnál
HM Boros
2024
Az élelmiszeriparban alkalmazott meggyőzés művészetének vizsgálata neuromarketing eszközökkel: Szisztematikus irodalmi áttekintés
BH Mónika, F András, K Enikő
DETEP, 2022
2022
Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások kvalitatív vizsgálata
HM Boros
2021
A só-és cukormentes táplálkozás kvalitatív vizsgálata a zöldségkonzervek piacán
HM Boros, A Fehér
2021
Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés The neuromarketing potential of the food industry: a systematic
HM BOROS, A FEHÉR
Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés
BH Mónika, F András
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–10