Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1062 | 845 |
h-index | 11 | 11 |
i10-index | 11 | 11 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése4 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonE-mail megerősítve itt: imperial.ac.uk
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeE-mail megerősítve itt: unimelb.edu.au
- He (Michael) JiaThe University of Hong KongE-mail megerősítve itt: hku.hk
- Seigyoung AuhProfessor of Marketing, Arizona State UniversityE-mail megerősítve itt: asu.edu
- Magnus HultmanBrock UniversityE-mail megerősítve itt: brocku.ca
- Martin HeinbergAssociate Professor of Marketing, Leeds University Business SchoolE-mail megerősítve itt: leeds.ac.uk
- fang wanProfessor of Marketing, Asper School of Business, University of ManitobaE-mail megerősítve itt: umanitoba.ca
- Dogan GursoySchool of Hospitality Business Management, Carson College of Business,Washington State UniversityE-mail megerősítve itt: wsu.edu
- Dionysius AngUniversity of LeedsE-mail megerősítve itt: leeds.ac.uk
- Maximilian GerrathLeeds University Business SchoolE-mail megerősítve itt: leeds.ac.uk
- Aulona UlqinakuLeeds University Business School, University of LeedsE-mail megerősítve itt: leeds.ac.uk