Követés
Dr. Patrick Bohl
Dr. Patrick Bohl
Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Communication Science
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
The effects of store atmosphere on shopping behaviour-A literature review.
P Bohl
Corvinus Marketing Tanulmányok 2012 (1), 2012
1262012
The impact of airport shopping environments and dwell time on consumer spending
P Bohl
Vezetéstudomány (Budapest Management Journal) 45 (11), 11-24, 2014
252014
Dynamic capabilities and strategic paradox: A case study
PR Bohl
Vezetéstudomány 46 (11), 25-38, 2015
152015
The Consequences of De-hubbing for Airports and Tourism - a Case Study
P Bohl
European Journal of Business and Management 25 (5), 168-178, 2013
82013
The impact of airport retail environment on passenger emotions and behaviour= A repülőtéri kiskereskedelem környezet hatása az utasok érzelmei és magatartásaira
P Bohl
Budapesti Corvinus Egyetem, 2016
62016
Conjoint literature database CLD
P Bohl
http://www.uni-mainz.de/bohlp/cld.html, 1998
61998
The economic impact of the Budapest Airport on the local economy
T Dusek, M Lukovics, P Bohl
European Regional Science Association, 2011
52011
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér direkt helyi gazdasági hatása (The direct local economic impact of Budapest Liszt Ferenc International Airport)
P Bohl, T Dusek, K Koppány, M Lukovics, V Poreisz
TERÜLETI STATISZTIKA 57 (1), 2017
32017
A repülőtéri vásárlások sajátosságai, a repülőtéri körülmények befolyásoló ereje a vásárlásra és fogyasztásra
P Bohl, K Monostori
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing …, 2017
2017
Towards a Dynamic Model of Airport Shopping Behaviour
P Bohl
Tudómányos Próbapálya, 549-562, 2011
2011
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–10