Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2209 | 1041 |
h-index | 20 | 14 |
i10-index | 32 | 17 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése0 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Herbert WoratschekUniversität BayreuthE-mail megerősítve itt: uni-bayreuth.de
- Chris HorbelProfessor, Norwegian School of Sport SciencesE-mail megerősítve itt: nih.no
- Bastian PoppLehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Handelsmanagement, Universität des SaarlandesE-mail megerősítve itt: uni-saarland.de
- Julia FehrerThe University of Auckland Business SchoolE-mail megerősítve itt: auckland.ac.nz
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolE-mail megerősítve itt: auckland.ac.nz
- Christoph BuckUniversität BayreuthE-mail megerősítve itt: uni-bayreuth.de
- Kacha MathieuAssociate Professor, University of LorraineE-mail megerősítve itt: univ-lorraine.fr
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityE-mail megerősítve itt: schulich.yorku.ca
- Torsten EymannProfessor für Wirtschaftsinformatik, Universität BayreuthE-mail megerősítve itt: uni-bayreuth.de
- Alexander KritikosResearch Director, DIW BerlinE-mail megerősítve itt: diw.de
- Laurence AshworthProfessor, Smith School of Business, Queen's UniversityE-mail megerősítve itt: queensu.ca
Követés
Claas Christian Germelmann
Lehrstuhl für Marketing & Konsumentenverhalten, Universität Bayreuth
E-mail megerősítve itt: uni-bayreuth.de - Kezdőlap