Marietta Kiss
Marietta Kiss
assistant professor, University of Debrecen
E-mail megerősítve itt: econ.unideb.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
The relationship between intelligence, emotional intelligence, personality styles and academic success
M Kiss, Á Kotsis, A Kun
Business Education & Accreditation 6 (2), 23-34, 2014
24*2014
A modified model of the willingness to pay for functional foods
Z Szakály, S Kovács, K Pető, P Huszka, M Kiss
Appetite 138, 94-101, 2019
132019
Financial literacy of students in business and economics higher education
A Pintye, M Kiss
The Annals of the University of Oradea: Economic Sciences 25 (1), 781-789, 2016
112016
Funkcionális Élelmiszerek, Fogyasztói Attitűdök És Személyre Szabott Táplálkozás (Functional Foods, Consumer Attitudes and Personalized Nutrition)
Z Szakály, M Kiss, H Jasák
Táplálkozásmarketing 1 (1-2), 3-17, 2014
102014
Egészségtudatos Magatartás a 14− 25 Év Közötti Fiatalok Körében (Health Conscious Behaviour of Youth between the Ages of 14–25)
E Kontor, Z Szakály, M Soós, M Kiss
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos …, 2016
62016
Az Egészségtudatosság Megjelenése a Magyar Lakosság Táplálkozási Szokásaiban Korcsoportonként (Health Consciousness in the Nutrition of Hungarian People by Age Groups)
M Kiss, Z Szakály, M Soós, E Kontor
A 60, 38, 2016
52016
The effect of ‘organic’labels on consumer perception of chocolates
M Kiss, E Kontor, A Kun
The Annals of the University of Oradea Economic Sciences 24, 448-457, 2015
52015
How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?
A Kapitány, M Kiss, A Kun
Tudás–Tanulás–Szabadság Neveléstudományi Konferencia, Cluj-Napoca, Romania …, 2014
52014
Consumer Acceptance of Personalized Nutrition
Z Szakály, A Fehér, M Kiss
Trends in Personalized Nutrition, 225-260, 2019
4*2019
A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései
E Kontor, B Kovács, Z Szakály, M Kiss
STATISZTIKAI SZEMLE 97 (4), 364-386, 2019
42019
The Effect of Personality on Academic Performance: Evidence from Two University Majors
A Kun, M Kiss, A Kapitány
Business Education & Accreditation 7 (1), 13-24, 2015
32015
Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary
N Balsa-Budai, M Kiss, B Kovács, Z Szakály
Sustainability 11 (6), 1802, 2019
22019
Milyen Imázst Közvetítenek a Magyar Felsőoktatási Intézmények Honlapjai?(What Image is Conveyed by the Webpages of Hungarian Higher Education Institutions?)
M Kiss, A Kun
International Journal of Engineering and Management Sciences (IJEMS) 3 (3 …, 2018
22018
Rola i aktywno¶ć banków żywno¶ci w ograniczaniu strat żywno¶ci i niedożywienia w Polsce
A Wielicka-Regulska, Ż Mitmańska, M Kiss
Handel Wewnętrzny, 395-405, 2018
22018
Az Organikuscímke-Hatás a Marketing Irodalomban: Imázstranszfer, Halo-Hatás És Jelzés (The Organic Label Effect in Marketing Literature: Image Transfer, Halo Effect and Signaling)
M Kiss, E Kontor, A Kun
Táplálkozásmarketing 3 (1), 61-71, 2016
22016
A Biominősítés Hatása a Fogyasztók Érzékelésére És Attitűdjére Csokoládék Esetén (The Effect of'Organic'Label on Consumer Perception and Attitude in Case of Chocolates)
M Kiss, E Kontor, A Kun
Marketing hálózaton innen és túl–Az Egyesület a Marketing Oktatásért és …, 2015
22015
A Személyes Értékek Hatása Az Egészségmagatartás Változására És a Tudatos Élelmiszervásárlásra (Impact of Personal Values on the Change of Health Behaviour and the Conscious …
Z Szakály, S Szabó, H Jasák, V Szente, M Kiss
Táplálkozásmarketing 1 (1-2), 57-71, 2014
22014
Analysis of the Signaling Hypothesis in Higher Education Marketing via Classroom Experiment
M Kiss, A Kun
Annals of the University Oradea: Economic Science 23 (1), 1005-1012, 2014
22014
Az európai jóléti államok krízise és reformja: újraklaszterezés
K Marietta
PhD értekezés, 2013
22013
Changing Welfare States in the Era of Globalization
M Kiss
Globalization and Higher Education in Economics and Business Administration …, 2009
22009
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20