Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 3109 | 2316 |
h-index | 22 | 22 |
i10-index | 26 | 25 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése9 cikk
4 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Sonja PerkovicAssociate Professor, Department of Management, Aarhus UniversityE-mail megerősítve itt: mgmt.au.dk
- Jacob Dalgaard ChristensenSwedish University of Agricultural SciencesE-mail megerősítve itt: slu.se
- Kenneth HolmqvistProfessor of PsychologyE-mail megerősítve itt: ur.de
- Carl Johan LagerkvistProfessor of Business Economics, Swedish University of Agricultural SciencesE-mail megerősítve itt: slu.se
- Hrvoje StojicResearch Scientist, SecondmindE-mail megerősítve itt: secondmind.ai
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyE-mail megerősítve itt: ru.is
- Martin SchoemannTU Dresden; Psychological Research Methods and Cognitive ModelingE-mail megerősítve itt: tu-dresden.de
- Anna Kristina EdenbrandtDepartment of Economics, Swedish University of Agricultural SciencesE-mail megerősítve itt: slu.se
- Nathanael LarigaldieAarhus UniversityE-mail megerősítve itt: mgmt.au.dk
- Anna DrenevaPostdoc, Aarhus UniversityE-mail megerősítve itt: mgmt.au.dk