Testing algorithmic skills in traditional and non-traditional programming environments M Csernoch, P Biró, J Máth, K Abari Informatics in Education 14 (2), 175-197, 2015 | 75 | 2015 |
Pseudophakic accommodation and pseudoaccommodation under physiological conditions measured with partial coherence interferometry A Tsorbatzoglou, G Németh, J Máth, A Berta Journal of Cataract & Refractive Surgery 32 (8), 1345-1350, 2006 | 55 | 2006 |
Oral health of long‐term childhood cancer survivors M Alberth, G Kovalecz, J Nemes, J Máth, C Kiss, IJ Márton Pediatric blood & cancer 43 (1), 88-90, 2004 | 40 | 2004 |
A new test of linearity of time series based on the bispectrum G Terdik Journal of Time Series Analysis 19 (6), 737-753, 1998 | 26 | 1998 |
Differentiated thyroid cancer and outcome in iodine deficiency F Gyory, G Balazs, EV Nagy, F Juhasz, E Mezosi, S Szakall, G Lukacs European Journal of Surgical Oncology (EJSO) 30 (3), 325-331, 2004 | 25 | 2004 |
A labdarúgó tehetség kibontakoztatását befolyásoló pszichológiai tényezők vizsgálata R Orosz PQDT-Global, 2009 | 23 | 2009 |
Prognostic value of DNA ploidy status in patients with rectal cancer. CS Berczi, J Bocsi, I Bartha, GY Balazs Anticancer research 22 (6B), 3737-3741, 2002 | 22 | 2002 |
Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting M Csernoch, P Biró, J Máth IEEE Access 9, 153943-153959, 2021 | 19 | 2021 |
Surgically treated Hashimoto's thyroiditis. F Györy, G Lukacs, F Juhasz, E Mezösi, S Szakall, T Vegh, J Máth, ... Acta chirurgica Hungarica 38 (3-4), 243-247, 1999 | 18 | 1999 |
Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary P Biró, M Csernoch, J Máth, K Abari Procedia-Social and Behavioral Sciences 176, 876-883, 2015 | 16 | 2015 |
Corneal endothelial function after phacoemulsification using the fluid-based system compared to conventional ultrasound technique A Tsorbatzoglou, K Kertész, L Módis, G Németh, J Máth, A Berta Eye 21 (6), 727-732, 2007 | 16 | 2007 |
A szülőkhöz való kötődés és az óvodai társas kapcsolatok J Inántsy-Pap, J Máth Magyar Pszichológiai Szemle 59 (2), 215-229, 2004 | 15 | 2004 |
First year students’ algorithmic skills in tertiary Computer Science education P Biró, M Csenoch, K Abari, J Máth Knowledge, Information and Creativity Support Systems: Selected Papers from …, 2016 | 14 | 2016 |
Primary and Secondary School Students' Knowledge Related to Renewable Energy and Some of Its Influencing Factors. IM Revák, E Jász, E Kovacs, K Teperics, JÜ Visi, J Máth Journal of Baltic Science Education 18 (6), 924-942, 2019 | 13 | 2019 |
Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők vizsgálata C Erzsébet, M János, P Intézet Alkalmazott pszichológia 13 (4), 23-46, 2013 | 12 | 2013 |
The interpretation of graphical information in word processing M Csernoch, J Máth, T Nagy Entropy 24 (10), 1492, 2022 | 9 | 2022 |
A reziliencia és a proaktív megküzdés összefüggéseinek vizsgálata SR Krisztina, M János, S Veronika Alkalmazott Pszichológia 19 (4), 73-99, 2019 | 9 | 2019 |
Testing algorithmic and application skills P Biró, M Csernoch, K Abari, J Máth Turk. Online J. Educ. Technol. Spec, 536-543, 2015 | 9 | 2015 |
A zenei képességek fejlődésének vizsgálata TH Erika, M János, B László Alkalmazott pszichológia 7 (4), 100-123, 2005 | 9 | 2005 |
12-14 éves gyermekek" fogászati félelmének és szorongásának" hatása a fogazat állapotának alakulására M Alberth, N Gál, J Nemes, M Töviskes, J Máth | 8 | 2002 |