Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 7827 | 4025 |
h-index | 23 | 19 |
i10-index | 30 | 24 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingE-mail megerősítve itt: haas.berkeley.edu
- Nicolas DavidenkoProfessor of Psychology, UC Santa CruzE-mail megerősítve itt: ucsc.edu
- Ravi DharYale School of ManagementE-mail megerősítve itt: yale.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- Jonathan LevavGraduate School of Business, Stanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu
- Alan SchwartzProfessor of Medical Education and Research Professor of Pediatrics, University of Illinois at ChicagoE-mail megerősítve itt: uic.edu
- Benjamin A. ConverseUniversity of VirginiaE-mail megerősítve itt: virginia.edu
- Aaron SackettAssociate Professor of Marketing, University of St. ThomasE-mail megerősítve itt: stthomas.edu
- Kathleen D. VohsE-mail megerősítve itt: umn.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamE-mail megerősítve itt: ese.eur.nl
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityE-mail megerősítve itt: columbia.edu
Követés
Tom Meyvis
New York University, Stern School of Business
E-mail megerősítve itt: stern.nyu.edu - Kezdőlap