Követés
Tímea Ceglédi
Tímea Ceglédi
Debreceni Egyetem, CHERD-Hungary, MTA-Partners
E-mail megerősítve itt: arts.unideb.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Reziliens életutak, avagy a hátrányok ellenére sikeresen kibontakozó iskolai karrier
T Ceglédi
Szociológiai szemle 22 (2), 85-110, 2012
932012
The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study
V Bocsi, T Ceglédi, Z Kocsis, KE Kovács, K Kovács, A Müller, K Pallay, ...
Journal of Adult Learning, Knowledge and Innovation 3 (1), 27-38, 2019
382019
Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban
T Ceglédi
Oktatáskutatók könyvtára 4, 2018
332018
A debreceni szakkollégiumok mint a tudásmegosztó és tudásteremtő tanulóközösségek színterei
B Andrea, C Tímea
Ifjúsági élethelyzetek 2, 9-52, 2012
182012
Recruitment and Professional Image of Students at One of the Regional Universities in Hungary.
M Fónai, S Márton, T Ceglédi
Journal of Social Research & Policy 2 (1), 2011
172011
Lemorzsolódott hallgatók 2018
K Kovács, T Ceglédi, C Csók, Z Demeter-Karászi, ÁR Dusa, H Fényes, ...
University of Debrecen, CHERD, 2019
142019
How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?
A Hrabéczy, T Ceglédi, K Bacskai, G Pusztai
Education Sciences 13 (2), 109, 2023
122023
A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve: a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE)
I Pető, T Ceglédi
Iskolakultúra 22 (11), 66-82, 2012
112012
The Mentoring’s Role among Alumni Students of István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church
K Godó, T Ceglédi, A Kiss
Central European Journal of Educational Research 2 (1), 36-52, 2020
102020
Lemorzsolódott hallgatók
K Kovács, T Ceglédi, C Csók, Z Demeter-Karászi, ÁR Dusa, H Fényes, ...
Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2019
102019
„A jók mennek el?” Szelektív elvándorlás Hajdú-Bihar megye felvételizői körében
T Ceglédi, N Szilvia
Felsőoktatási műhely 4, 95-117, 2011
102011
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke
G Pusztai, V Bocsi, T Ceglédi
PPS, Új Mandátum, Nagyvárad− Budapest, 2016
92016
Teacher education students in Central and Eastern Europe
G Pusztai, T Ceglédi
Professional calling in higher education. Challenges of teacher education in …, 2015
92015
The effect of resilience and gender on the persistence of higher education students
T Ceglédi, H Fényes, G Pusztai
Social Sciences 11 (3), 93, 2022
82022
Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma communities
H Hafičová, T Dubayová, E Kovács, T Ceglédi, M Kaleja
Warszawa: O¶rodek Wydawniczo-Poligraficzny “SIM, 2020
82020
Ugródeszkán
T Ceglédi
Debrecen, CHERD, 2018
82018
Resilient teacher education students
T Ceglédi
Professional Calling in Higher Education. Edited by Gabriella Pusztai and …, 2015
82015
Vándorló diplomások, diplomáért vándorlók
S Nyüsti, T Ceglédi
Garai O.–Veroszta Zs, 173-207, 2013
82013
Hátrányos helyzetű tehetséges hallgatók a Debreceni Egyetemen
T Ceglédi
Educatio 17 (4), 597-604, 2008
82008
Reziliencia és kompenzáló tényezők
T Ceglédi
Pusztai G.(Szerk.), Nevelésszociológia. Elméletek, közösségek, kontextusok …, 2020
72020
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20