Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1494 | 1066 |
h-index | 9 | 9 |
i10-index | 9 | 9 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Tomas FalkProfessor of Marketing (Aalto University School of Business)E-mail megerősítve itt: aalto.fi
- Sabine BenoitProfessor of Marketing, University of Surrey and Australian National University (ANU)E-mail megerősítve itt: surrey.ac.uk
- Sven HeidenreichProfessor of Technology and Innovation Management at Saarland UniversityE-mail megerősítve itt: uni-saarland.de
- Jaakko Aspara, Professor, Dr. Dr.Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandE-mail megerősítve itt: hanken.fi
- Tobias SchaefersAssociate Professor, Marketing, Copenhagen Business School & Professor of Marketing, HSBIE-mail megerősítve itt: cbs.dk
- Pekka MattilaAssociate Professor, Aalto University School of BusinessE-mail megerősítve itt: aalto.fi
- Jochen WirtzNational University of SingaporeE-mail megerősítve itt: nus.edu.sg
- Xueming LuoCharles Gilliland Distinguished Professor of Marketing, IS, and Strategy, Temple UniversityE-mail megerősítve itt: temple.edu
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationE-mail megerősítve itt: tue.nl
- Virpi Kristiina TuunainenProfessor of Information Systems Science, Aalto University School of BusinessE-mail megerősítve itt: aalto.fi
- Niina MallatPhD (Econ)E-mail megerősítve itt: aalto.fi