Követés
Kolos Krisztina
Kolos Krisztina
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Foreign direct investment in Hungary: Resource acquisition and domestic competitive advantage
G Hooley, T Cox, D Shipley, J Fahy, J Beracs, K Kolos
Journal of international business studies 27, 683-709, 1996
1671996
Szolgáltatásmarketing és-menedzsment
K Zsófia, K Krisztina
Alinea, 2007
722007
Vállalati versenyképesség válsághelyzetben-Gyorsjelentés a 2009. évi kérdőíves felmérés eredményeiről
A Chikán, E Czakó, Z Zoltayné Paprika, Z Antal, K Balaton, K Demeter, ...
Vállalatgazdaságtan Intézet, 2011
322011
Marketing planning in central and Eastern Europe
G Hooley, T Cox, D Shipley, J Beracs, K Kolos, K Fonfara, M Marinov
Journal of Marketing Management 12 (1-3), 69-82, 1996
211996
Márkamenedzsment
A Bauer, K Kolos
Budapest, Magyarország: Akadémia Kiadó Zrt, 2016
192016
The impact of proactive strategies on market performance in economic downturn: the case of hungary
T Gyulavári, K Kolos
182015
Kilábalás göröngyös talajon-Gyorsjelentés a 2013. évi kérdőíves felmérés eredményeiről
A Chikán, E Czakó, Á Wimmer, Z Antal, Z Bakonyi, K Balaton, K Demeter, ...
Vállalatgazdaságtan Intézet, 2014
182014
Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő?
Z Kenesei, K Kolos
VEZETÉSTUDOMÁNY: A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM HAVI SZAKFOLYÓIRATA 49 (1), 2-12, 2018
152018
Marketing, manufacturing and logistics: an empirical examination of their joint effect on company performance
K Demeter, K Kolos
International Journal of Manufacturing Technology and Management 16 (3), 215-233, 2009
152009
A kockázat szerepe a fogyasztók vásárlási döntéseiben
K Kolos
Marketing & Menedzsment 31 (5), 67-73, 1997
151997
A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology)
Z Kenesei, K Kolos
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 39 (5), 27-39, 2008
132008
A 4. ipari forradalom küszöbén. Gyorsjelentés a 2019. évi kérdőíves felmérés eredményeiről
A Chikán, M Csutora, E Czakó, K Demeter, G Harangozó, K Hoffmann, ...
Versenyképesség Kutató Központ–VTO Alapítvány, 2019
122019
Társadalmi innováció a turizmus kontextusában
G Michalkó, Z Kenesei, K Kiss, K Kolos, E Kovács, I Pinke-Sziva
Turizmus Bulletin 18 (1), 45-54, 2018
92018
The role of emotions and perceived control in the recovery strategy of service companies
K Kolos, Z Kenesei
APSTRACT: Applied Studies in Agribusiness and Commerce 4 (1033-2016-83929 …, 2009
92009
Észlelt kockázat és kockázatkezelési stratégiák a fogyasztói szolgáltatásoknál
K Krisztina
PhD-disszertáció, BKE, 1998
91998
Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében–a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe
M Gáti, K Kolos
Vezetéstudomány 43, 91-97, 2012
82012
Értékek, szerepek és életmód ötvenen túl
K Kolos
Corvinus Marketing Tanulmányok 1 (1), 29-38, 2010
82010
Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai
K Kolos, K Demeter
Vezetéstudomány 26 (6), 12-19, 1995
81995
Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications
A Somosi, A Stiassny, K Kolos, L Warlop
International Journal of Research in Marketing 38 (4), 915-934, 2021
62021
The role of employee affective delivery and customer perceived control in service recovery
Z Kenesei, K Kolos
Market-Tržište 30 (1), 7-22, 2018
62018
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20