Követés
Szilvia Biro-Szigeti
Szilvia Biro-Szigeti
E-mail megerősítve itt: mvt.bme.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Smart City: Studying smartphone application functions with city marketing goals based on consumer behavior of generation Z in Hungary
T Iványi, S Bíró-Szigeti
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences 27 (1), 48-58, 2019
292019
Strategy support of residential energy saving investments in Hungary with the method of technology roadmapping
S Bíró-Szigeti
Acta Polytechnica Hungarica 11 (2), 167-186, 2014
182014
SMART CITY: An overview of the functions of city marketing mobile applications.
T Ivanyi, S Biro-Szigeti
Perspectives of Innovations, Economics & Business 18 (1), 2018
72018
UNDERSTANDING INTERNAL CONNECTIONS OF MUSIC FESTIVALS’EXPERIENCE DIMENSIONS
T Iványi, S Bíró-Szigeti
Tourism and hospitality management 26 (2), 437-454, 2020
62020
Company-level Technology Roadmapping
B Pataki, BS Sz, S Zs
The Dark Side of Technological Innovation (Contemporary Perspectives on …, 2013
52013
Some organizational issues of technology roadmapping experienced in Hungary
B Pataki, Z Szalkai, SB Ró-Szigeti
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences 18 (1), 31-38, 2010
52010
Technology roadmapping in Hungary: Some practical observations
B Pataki, Z Szalkai, S Biro-Szigeti
Perspectives of Innovations, Economics, and Business 5 (2), 20-23, 2010
42010
A technológiai úttérképezés első hazai tapasztalatai
B Pataki, Z Szalkai, S Bíró-Szigeti
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 40 (ksz), 50-55, 2009
42009
Applying technology roadmapping for the energy saving industry
S Bíró-Szigeti, B Pataki
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences 20 (2), 105-113, 2012
32012
SOME METHODOLOGICAL ISSUES OF TECHNOLOGY ROADMAPPING EXPERIENCED DURING CONSULTANCY.
B Pataki, Z Szalkai, S Biro-Szigeti
Perspectives of Innovations, Economics & Business 9 (3), 2011
32011
Mikro-és kisvállalkozások marketingfeltételeinek vizsgálata az energiamegtakarítás lakossági piacán
S Bíró-Szigeti
PQDT-Global, 2011
32011
Examination of the Brand Archetypes of the Hungarian Retail Banking Sector and Their Correlations with Consumer Preferences Regarding Banking Products
NJ Gombos, S Bíró-Szigeti
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences 31 (2), 120-134, 2023
22023
Technology road-mapping of final-energy generator technologies, for the industrial sector, in developed european economies
K Urbán, S Bíró-Szigeti, B Pataki
Acta Polytechnica Hungarica 19 (4), 65-84, 2022
22022
Understanding visitors’ motivations of sharing experiences related to Hungarian tourism events and festivals
T Iványi, S Bíró-Szigeti
Argumenta Oeconomica 47 (2), 81-106, 2021
22021
Measuring customer satisfaction and factors of experience in the case of tourism events and festivals
T IVÁNYI, T BÍRÓ-SZIGETI
Proceedings of the 9th International conference on management. People …, 2019
22019
Mikro-és kisvállalkozások marketingfeltételeinek vizsgálata az energiamegtakarítás lakossági piacán (Analysing the marketing conditions of the micro and small enterprises on …
BS Sz
PhD dissertation, Budapest University of Technology and Economics, Budapest, 2011
22011
What Fields Can Technology Management be Applied to?
B Pataki, S Bíró-Szigeti, G Sándorfi
International Journal of Engineering and Management Sciences 5 (1), 637-645, 2020
12020
Stakeholder relationship of household investments into residential building energy saving projects–modelling approach in the Hungarian case
S Bíró-Szigeti, M Vágási
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016
12016
A hazai lakossági energiamegtakarítási beruházások technológiai úttérképe–első lépések
S BÍRÓ-SZIGETI, B PATAKI
Köz-gazdaság-Review of Economic Theory and Policy 7 (2), 95-110, 2012
12012
A Stakeholders’ Approach of building energy saving projects in Hungary-Sustainability orientation versus cost saving
S Bíró-Szigeti, M Vágási
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 40 (ksz), 10-16, 2009
12009
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20