Követés
Dani Erzsébet
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Data-structure validator: An application of the hy-de model
M Csernoch, E Dani
2017 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2017
222017
How ‘publish or perish’can become ‘publish and perish’in the age of objective assessment of scientific quality
E Dani
Systemics, cybernetics and informatics 16 (4), 20-25, 2018
132018
A kétfázisú HY-DE-modell: a hiper-és mélyfigyelem fázisváltásai a katedrától a hallgatói önfejlesztésig
D Erzsébet
Informatika a felsőoktatásban konferencia, 2014
122014
The HY-DE Model: An interdisciplinary attempt to deal with the phenomenon of hyperattention
E Dani
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics 13 (6), 8-14, 2016
112016
Users' retrieval skills in library environment: Ways to measure and improve them
K Koltay, M Borbély, E Dani, L Balázs, M Csernoch, G Bujdosó
2013 IEEE 4th International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2013
82013
Neumann kontra Gutenberg-galaxis?: különös tekintettel a generációs olvasási szokásokra
EB Dani
Könyv és Nevelés 4 (14), 48-59, 2012
8*2012
LibSearchNet: Library log file initiatives-As a part of semantic library interface development for the VirCA 3D virtual collaboration arena
G Bujdosó, M Csernoch, M Borbély, E Dani, M Némethi-Takács, K Koltay, ...
2013 IEEE 4th International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2013
72013
A tudománymetria mítoszainak ellentmondásai
D Erzsébet
Tudományos és Műszaki Tájékoztatás 66 (10), 578-586, 2019
62019
LibSearchNet: Analyses of library log files to identify search flows
M Csernoch, G Bujdosó, M Borbély, E Dani, M Némethi-Takács, K Koltay, ...
2013 IEEE 4th International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2013
52013
Identitásgyarmatosítás Erdélyben: identitásdrámák és interkulturális stratégiák a Trianon utáni székelymagyar irodalomban
EB Dani
Pro-Print, 2016
42016
Do you speak, write and think in informatics
M Csernoch, E Dani
Acta Polytech. Hung 19, 113-131, 2022
32022
The Digital Space Dimension in Education. A Review on a Pilot Research
D Szabó, E Dani
Acta Universitatis Sapientiae, Social Analysis 10 (1), 159-174, 2020
32020
Smartphones and social media as status symbol of Gen Z
D Szabó, E Dani
Folia Toruniensia 22, 87-111, 2022
22022
May parental reading behavior explain the gender differences in subteeners’ reading attitude?
A JOÓ, E DANI
Systemics, Cybernetics and Informatics 16 (2), 17-22, 2018
22018
Az „objektív” tudománymetria alkalmazásának hatásai és ellenhatásai a kutatói teljesítményértékelésben, tudományterületi megközelítésben
E Dani
Educatio 32 (3), 454-469, 2023
12023
Analogous versus Digital Reading. A Comparative Study
E Dani
Acta Universitatis Sapientiae, Philologica 15 (1), 177-191, 2023
12023
Cultural Identity Crisis inside Self-Same Culture as Reflected in György Lőrincz’s Novel Sounds of the Heart
E Dani
Acta Universitatis Sapientiae, Philologica 9 (1), 131-146, 2017
12017
Székelymagyar nemzeti-és kulturálisidentitás-stratégiák a trianoni határokon túl (Székely-Hungarian National and Cultural Identity Strategies beyond the Trianon Borders)
E Dani
Hungarian Cultural Studies 9, 11-27, 2016
12016
The Intercultural Communicative Habits of Noncolonizable Székely Identity: Áron Tamási’s Ábel Trilogy
E Dani
International Journal of Humanities and Social Science 5 (1), 143-154, 2015
12015
E-létezés és „hiperfigyelem”
D Erzsébet
1
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20