Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1616 | 904 |
h-index | 22 | 15 |
i10-index | 30 | 22 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Jeroen K VermuntProfessor of Methodology and Statistics, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: uvt.nl
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenE-mail megerősítve itt: rug.nl
- Emiel EijdenbergJames Cook UniversityE-mail megerősítve itt: jcu.edu.au
- Elco van BurgProfessor of Organizational Theory, Vrije Universiteit AmsterdamE-mail megerősítve itt: vu.nl
- Andre LucasVrije Universiteit Amsterdam and Tinbergen InstituteE-mail megerősítve itt: vu.nl
- Klaas SijtsmaE-mail megerősítve itt: tilburguniversity.edu
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityE-mail megerősítve itt: monash.edu
- Paul SteffensUniversity of AdelaideE-mail megerősítve itt: adelaide.edu.au
- Michele CostaDepartment of Economics, University of BolognaE-mail megerősítve itt: unibo.it