Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 6657 | 2493 |
h-index | 41 | 27 |
i10-index | 85 | 49 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Philip GarciaProfessor and T.A. Hieronymus Chair, Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisE-mail megerősítve itt: illinois.edu
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell Food and Brand LabE-mail megerősítve itt: Cornell.edu
- Arvid O. I. HoffmannProfessor of Marketing at Adelaide Business SchoolE-mail megerősítve itt: adelaide.edu.au
- Nikos KalogerasCORMEC/MCB, Wageningen University & Research & SIB/Zuyd UASE-mail megerősítve itt: wur.nl
- Koert Van IttersumProfessor of Marketing and Consumer Well-being, University of GroningenE-mail megerősítve itt: rug.nl
- Andres Trujillo-BarreraUniversity of IdahoE-mail megerősítve itt: uidaho.edu
- Scott H. IrwinLaurence J. Norton Chair, Department of Agricultural and Consumer Economics, University of IllinoisE-mail megerősítve itt: illinois.edu
- Thomas PostMaastricht UniversityE-mail megerősítve itt: maastrichtuniversity.nl
Követés
Joost M.E. Pennings
Professor Marketing, Professor Finance, Wageningen University, Maastricht University, University of
E-mail megerősítve itt: wur.nl - Kezdőlap