Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2391 | 1689 |
h-index | 20 | 19 |
i10-index | 26 | 24 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Manfred SchwaigerInstitut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität MünchenE-mail megerősítve itt: lmu.de
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichE-mail megerősítve itt: lmu.de
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityE-mail megerősítve itt: villanova.edu
- Qinqin ZhengFudan UniversityE-mail megerősítve itt: fudan.edu.cn
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessE-mail megerősítve itt: aalto.fi
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHE-mail megerősítve itt: tuhh.de
- Michael KleinaltenkampProfessor (Emeritus) of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinE-mail megerősítve itt: fu-berlin.de
- Adamantios DiamantopoulosProfessorial Research Fellow, Chair of International Business, , University of ViennaE-mail megerősítve itt: univie.ac.at
- C.S. George LeeProfessor, School of Electrical and Computer Engineering, Purdue UniversityE-mail megerősítve itt: purdue.edu