Zoltán Majó-Petri
Zoltán Majó-Petri
egyetemi docens, Szegedi Tudományegyetem
E-mail megerősítve itt: eco.u-szeged.hu - Kezdőlap
Cím
Idézte
Idézte
Év
Úton az információs társadalom felé: tudjuk-e, hová tartunk?
Z Majó
Információs Társadalom, 30-39, 2006
102006
A felsőoktatás és a munkaerőpiac kapcsolata
Z Majó
Farkas B.—Lengyel I.(szerk.) Versenyké, 2000
82000
A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában
Z Majó, B Révész
Marketing & Menedzsment 38 (4), 61-71, 2004
52004
A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?
Z Majó, K Kazár
„Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and …, 2015
3*2015
Az elektronikus humánerőforrás-menedzsment és a HR-outsourcing értelmezési és kapcsolati rendszere
Z Majó
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 38 (9), 30-39, 2007
22007
The impact of the crisis and recovery on HR and knowledge management in focus-a Hungarian-Slovakian comparison 2009
J Poór, S Kosár, P Fodor, V Tóth, Z Majó, Z Csiba, E Huszárik
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences 20 (1), 29-44, 2012
12012
e-HRM: az elektronikus emberi erőforrás menedzsment jelenségvilága-the webolution of HR
Z Majó
szte, 2007
12007
Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?!
Z Majó-Petri, B Révész
University of Pannonia, 2019
2019
Utasszámlálás a városi közösségi közlekedésben: mire lehet alkalmas több adat és a „free WiFi”?
I Megyeri, J Csirik, Z Majó-Petri
szte, 2019
2019
Az érdekegyeztetés és a munkaügyi viták platformja:" munkahelyi ABS és szervezeti légzsákok" egy közlekedési társaságnál
Z Majó-Petri, N Makra
MUNKAÜGYI SZEMLE ONLINE 62 (1), 46-53, 2019
2019
The MOOC business model: The e-Business and autonomous work inflection point in higher education?
Z Majó-Petri, K Kazár
Journal Association 1901 SEPIKE http://www.sepikecloud.com/ 2016 (14), 102-109, 2016
2016
Trends and Tendencies in the Field of Improving the HR-Systems of Hungarian Public Universities
J Poor, A Bencsik, I Fekete, G Laszlo, Z Majo
REVISTA DE MANAGEMENT COMPARAT INTERNATIONAL/REVIEW OF INTERNATIONAL …, 2009
2009
Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében
MZS Péter
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–13