Hallgatói kompetenciaértékelés és modellkutatás M Hercz, L Koltói, R Pap-Szigeti | 20 | 2013 |
Iskolai teljesítmény és szülői bevonódottság E Nyitrai Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (2), 7-28, 2019 | 13 | 2019 |
Az iskolai szülői bevonódás iskolai szintű vizsgálata megyei és regionális szinten az országos kompetenciamérés 2017-es és 2018-as adatai alapján L Koltói, SG Harsányi, D Kovács, A Kövesdi, O Nagybányai-Nagy, ... Psychologia hungarica caroliensis 7 (4), 222-258, 2019 | 9 | 2019 |
A szülők tanulmányokba való bevonódásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel L Koltói Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (2), 86-103, 2019 | 7 | 2019 |
Születni tudni kell? Az országos kompetenciamérés eredményeinek vizsgálata a szülők munkájának rendszeressége az észlelt társadalmi helyzet és a lakókörnyezet vonatkozásában SG Harsányi, L Koltói Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (2), 64-85, 2019 | 7 | 2019 |
The relationship between school achievement and paternal involvement in children’s school activities as judged by headmasters in the 2017 National Assessment of Basic … L Koltói Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (2), 190-212, 2019 | 6 | 2019 |
Szülői bevonódásés az iskolai teljesítmény kapcsolata az országos kompetenciamérés 2017-es és 2018-as adatainak tükrében E Nyitrai, SG Harsányi, L Koltói, D Kovács, A Kövesdi, G Mátay, ... Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (4), 7-51, 2019 | 6 | 2019 |
Az iskolai teljesítménykülönbség és a szocioökonómiai státusz összefüggései-az országos kompetenciamérés eredményeinek vizsgálata a szülők munkájának rendszeressége, az … SG Harsányi, L Koltói, G Pulai-Kottlár, D Kovács, A Kövesdi, ... Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (4), 148-221, 2019 | 5 | 2019 |
A szakmai elkötelezettség és a munkahelyről való kilépési szándék összefüggései az életpálya előrehaladtával L Koltói, P Kiss Magyar Pszichológiai Szemle 75 (4), 581-599, 2021 | 4 | 2021 |
A hallgatók kompetenciaérzésének társas és tanulmányi háttere L Koltói | 3 | 2015 |
Assessing competencies of freshmen: An on-line measurement in the college M Hercz, L Koltói, R Pap-Szigeti, E Török Reading 32, 16, 2014 | 3 | 2014 |
A hallgatók kompetenciaérzésének társas és tanulmányi háttere K Lilla PhD disszertáció, ELTE, 2015 | 2 | 2015 |
A pedagógusképzés hozzáadott értéke a hallgatói kompetenciák tükrében K Lilla Pusztai Gabriella–Kovács Klára (szerk.) Ki eredményes a felsőoktatásban, 204-214, 2015 | 2 | 2015 |
A hallgatók észlelt kompetenciáinak összefüggése a tanári pályáról alkotott képpel L Koltói GRADUS 1 (1), 9-13, 2014 | 2 | 2014 |
A 2018. évi országos kompetenciamérés eredményei Magyarországon-az SNI-vel és BTM-mel diagnosztizált 6., 8., 10. évfolyamos gyermekek körében A Kövesdi, D Kovács, G Harsányi Szabolcs, L Koltói, O Nagybányai-Nagy, ... Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (4), 52-122, 2019 | 1 | 2019 |
Tanítójelöltek kompetenciaérzésének tanulmányi és társas meghatározói L Koltói Pedagógusképzés 16 (1-4.), 39-54, 2017 | 1 | 2017 |
Hallgatók társas és tanulmányi integrációjának hatása a szakmai szocializációjukra K Lilla Felsőoktatási műhely, 2014 | 1 | 2014 |
COMPETENCES FOR THE SUCCESS OF STUDENTS LEARNING IN DUAL TRAINING SYSTEM: THE FIRMS’VOICE M Hercz, L Koltói, R Rigó 6th International Scientific and Expert Conference TEAM, 10-11, 2014 | 1 | 2014 |
A Lyons-féle munkaérték skála adaptációja magyar mintán L Koltói, D Borsfai, S Zábó PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 24 (1), 34-51, 2022 | | 2022 |
A SZAKMAI ELKOTELEZETTSEG ES A MUNKAHELYR? L VALO KILEPESI SZANDEK OSSZEFUGGESEI AZ ELETPALYA EL? REHALADTAVAL/THE RELATIONSHIP BETWEEN PROFESSIONAL COMMITMENT AND TURNOVER … K Lilla, K Paszkal Magyar Pszichológiai Szemle 75 (4), 581-600, 2020 | | 2020 |