Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 25961 | 15012 |
h-index | 62 | 59 |
i10-index | 98 | 90 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése4 cikk
4 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Eric FangProfessor of Marketing and James Tower Faculty Fellow, University of IllinoisE-mail megerősítve itt: illinois.edu
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeE-mail megerősítve itt: babson.edu
- Stephen SamahaUniversity of WashingtonE-mail megerősítve itt: u.washington.edu
- Irina KozlenkovaUniversity of VirginiaE-mail megerősítve itt: virginia.edu
- Joshua T. BeckAssociate Professor, University of OregonE-mail megerősítve itt: uoregon.edu
- Ju-Yeon LeeAssociate Professor of Marketing, Iowa State UniversityE-mail megerősítve itt: iastate.edu
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofE-mail megerősítve itt: mays.tamu.edu
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atE-mail megerősítve itt: unc.edu
- Frank R. KardesProfessor of Marketing, University of CincinnatiE-mail megerősítve itt: uc.edu
- Rajdeep GrewalTownsend Family Distinguished Professor of Marketing, University of North Carolina at Chapel HillE-mail megerősítve itt: kenan-flagler.unc.edu
- Stefan WormBI Norwegian Business SchoolE-mail megerősítve itt: bi.no
- Sundar BharadwajCoca Cola Company Chair Professor of Marketing, University of GeorgiaE-mail megerősítve itt: uga.edu
- Gary LilienProfessor, Penn StateE-mail megerősítve itt: psu.edu