Követés
Tamara Keszey
Tamara Keszey
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Boundary spanners’ knowledge sharing for innovation success in turbulent times
T Keszey
Journal of Knowledge Management, 2018
602018
Sales–marketing encroachment effects on innovation
T Keszey, W Biemans
Journal of Business Research, 2016
442016
Behavioural intention to use autonomous vehicles: Systematic review and empirical extension
T Keszey
Transportation research part C: emerging technologies 119, 102732, 2020
302020
Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése
T Keszey, J Zsukk
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 48 (10), 38-47, 2017
292017
Environmental orientation, sustainable behaviour at the firm-market interface and performance
T Keszey
Journal of Cleaner Production 243, 118524, 2020
272020
Trust in marketing’s use of information from sales: the moderating role of power
T Keszey, W Biemans
Journal of Business & Industrial Marketing, 2017
182017
Trust, perception, and managerial use of market information
T Keszey
International Business Review 27 (6), 1161-1171, 2018
112018
Information Systems in Transition Economies: Does Ownership Matter?
T Keszey
Information Systems Management 34 (1), 65-84, 2017
112017
Marketing-erőforrások koncepcionális megközelítése
J Berács, G Hooley, L Sajtos, T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 34 (2), 2-13, 2003
102003
How market information is transformed into marketing knowledge?
T Keszey
Acta Oeconomica 61 (3), 313-336, 2011
92011
Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány, 48 (10): 38–47
T Keszey, J Zsukk
82017
A magyarországi vállalatok marketing megközelítése, stratégiája és teljesítménye 2000-ben
J Berács, T Keszey, L Sajtos
T030028 témaszámú,„A marketingorientáció elméleti megalapozása a …, 2001
72001
Ipar 4.0 az autóiparban. A fehér-és kékgalléros munkavállalók technológiaelfogadási aggályai
T Keszey, RZ Tóth
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 51 (6), 69-80, 2020
62020
Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation …
T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 45 (3), 39-48, 2014
62014
Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing-és értékesítési tevékenységének támogatásában
T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 38 (11), 27-45, 2007
62007
The role of market researchers in managerial use of market research information
T Keszey
MARKET/TR®I©TE 27 (1), 43-56, 2015
52015
Bizalom és vezetői információfelhasználás: a hatalom moderáló hatása
T Keszey
Statisztikai Szemle 96 (2), 164-181, 2018
42018
Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában?
T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 34 (11), 32-45, 2003
42003
A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata= Managerial use of market research information and its influencing factors
T Keszey
Budapesti Corvinus Egyetem, 2003
42003
Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben
J Berács, T Keszey, L Sajtos
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 33 (11), 2-15, 2002
32002
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20