Követés
Tamara Keszey
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Boundary spanners’ knowledge sharing for innovation success in turbulent times
T Keszey
Journal of Knowledge Management 22 (5), 1061-1081, 2018
1092018
Behavioural intention to use autonomous vehicles: Systematic review and empirical extension
T Keszey
Transportation research part C: emerging technologies 119, 102732, 2020
932020
Sales–marketing encroachment effects on innovation
T Keszey, W Biemans
Journal of Business Research, 2016
642016
Environmental orientation, sustainable behaviour at the firm-market interface and performance
T Keszey
Journal of Cleaner Production 243, 118524, 2020
602020
Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése
T Keszey, J Zsukk
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 48 (10), 38-47, 2017
532017
Trust in marketing’s use of information from sales: the moderating role of power
T Keszey, W Biemans
Journal of Business & Industrial Marketing 32 (2), 258-273, 2017
292017
Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány, 48 (10), 38-47
T Keszey, J Zsukk
152017
Trust, perception, and managerial use of market information
T Keszey
International Business Review 27 (6), 1161-1171, 2018
142018
Information Systems in Transition Economies: Does Ownership Matter?
T Keszey
Information Systems Management 34 (1), 65-84, 2017
132017
Marketing-erőforrások koncepcionális megközelítése
J Berács, G Hooley, L Sajtos, T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 34 (2), 2-13, 2003
112003
Ipar 4.0 az autóiparban. A fehér-és kékgalléros munkavállalók technológiaelfogadási aggályai
T Keszey, RZ Tóth
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 51 (6), 69-80, 2020
102020
How market information is transformed into marketing knowledge?
T Keszey
Acta Oeconomica 61 (3), 313-336, 2011
92011
Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing-és értékesítési tevékenységének támogatásában
T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 38 (11), 27-45, 2007
92007
The role of market researchers in managerial use of market research information
T Keszey
MARKET/TR®I©TE 27 (1), 43-56, 2015
72015
Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology
M Lukovics, S Prónay, Z Majó-Petri, P Kovács, T Ujházi, M Volosin, ...
Transportation research part F: traffic psychology and behaviour 95, 46-58, 2023
62023
Bizalom és vezetői információfelhasználás: a hatalom moderáló hatása
T Keszey
Statisztikai szemle 96 (2), 164-181, 2018
62018
A magyarországi vállalatok marketing megközelítése, stratégiája és teljesítménye 2000-ben
J Berács, T Keszey, L Sajtos
T030028 témaszámú,„A marketingorientáció elméleti megalapozása a …, 2001
62001
Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation …
T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 45 (3), 39-48, 2014
52014
Performance of university technology transfer offices: evidence from Europe and Japan
S Pronay, T Keszey, N Buzás, T Sakai, K Inai
International Journal of Productivity and Performance Management 71 (4 …, 2022
42022
Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában?
T Keszey
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 34 (11), 32-45, 2003
42003
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20