Maria Csernoch
Maria Csernoch
Debreceni Egyetem Informatikai Kar
E-mail megerősítve itt: inf.unideb.hu
CímIdézteÉv
Deep and surface structural metacognitive abilities of the first year students of Informatics
P Biró, M Csernoch
2013 IEEE 4th International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2013
282013
Testing Algorithmic Skills in Traditional and Non-Traditional Programming Environments.
M Csernoch, P Biró, J Máth, K Abari
Informatics in Education 14 (2), 175-197, 2015
242015
Deep and surface metacognitive processes in non-traditional programming tasks
P Biró, M Csernoch
2014 5th IEEE Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom), 49-54, 2014
242014
Spreadsheet misconceptions, spreadsheet errors
M Csernoch, P Biró
Oktatáskutatás határon innen and túl. HERA Évkönyvek I., ed. Juhász Erika …, 2014
222014
Teachers’ Assessment and Students’ Self-Assessment on The Students’ Spreadsheet Knowledge
M Csernoch, P Biró
EDULEARN13, 949-956, 2013
202013
The mathability of computer problem solving approaches
P Biró, M Csernoch
2015 6th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2015
192015
The mathability of spreadsheet tools
P Biró, M Csernoch
2015 6th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2015
182015
Computer Problem Solving
M Csernoch, P Biró
Hungarian: Számítógépes problémamegoldás, TMT, Tudományos és Műszaki …, 2015
17*2015
Introducing Conditional Array Formulas in Spreadsheet Classes
M Csernoch
EDULEARN12, 2012
172012
Programming with Spreadsheet Functions: Sprego
M Csernoch
Hungarian, Programozás táblázatkezelő függvényekkel–Sprego. Műszaki …, 2014
162014
Sprego programming
M Csernoch, P Biró
LAP LAMBERT Academic Publishing, 2015
142015
Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary
P Biró, M Csernoch, J Máth, K Abari
Procedia-Social and Behavioral Sciences 176, 876-883, 2015
132015
First year students’ algorithmic skills in tertiary Computer Science education
P Biró, M Csenoch, K Abari, J Máth
Knowledge, Information and Creativity Support Systems, 351-358, 2016
122016
The power in digital literacy and algorithmic skill
M Csernoch, P Biró
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 550-559, 2015
112015
Digital competency and digital literacy is at stake
M Csernoch, P Biró
ECER 2014 Conference, 1-5, 2014
112014
Programming skills of the first year students of Informatics. XXIII
P Biró, M Csernoch
International Conference on Computer Science, 154-159, 2013
112013
An algorithmic approach to spreadsheets
P Biró, M Csernoch
Hungarian, Interdiszciplináris pedagógia és a fenntartható fejlődés. Szerk …, 2014
92014
Elsőéves informatikushallgatók algoritmizáló készségei
P Biró, M Csernoch
XXIII. Nemzetközi Számítástechnika és Oktatás Konferencia - SzámOkt 2013 …, 2013
92013
Teaching word processing–the theory behind
M Csernoch
Teaching Mathematics and Computer Science 1, 119-137, 2009
92009
Programozás táblázatkezelő függvényekkel–Sprego
M Csernoch
Műszaki Könyv-kiadó, Budapest, 2014
82014
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20