Pedagógusok szakember-és gyermekképe (gondolatok a kognitív fejlődésről vallott nézetek megismerése közben) M Hercz Magyar Pedagógia 105, 2005 | 44 | 2005 |
Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1. Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája M Hercz Iskolakultúra 18 (3-4), 96-123, 2008 | 25 | 2008 |
Hallgatói kompetenciaértékelés és modellkutatás M Hercz, L Koltói, R Pap-Szigeti Elérhető: https://edit.elte.hu/xmlui/handle/10831/83010, 2013 | 20 | 2013 |
Psychological Capital and Teacher Well-Being: The Mediation Role of Coping with Stress. GT Zewude, M Hercz European Journal of Educational Research 10 (3), 1227-1245, 2021 | 18 | 2021 |
Supporting a sustainable way of life-long learning in the frame of challenge-based learning M Hercz, F Pozsonyi, N Flick-Takács Discourse and Communication for Sustainable Education 11 (2), 45-64, 2021 | 16 | 2021 |
A pedagógiai értékelés gyakorlata H Mária Bábosik István, Torgyik Judit (szerk.): Pedagógusmesterség az Európai …, 2007 | 11 | 2007 |
A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben: 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról M Hercz Magyar Pedagógia 103 (1), 57-80, 2003 | 11 | 2003 |
A szakképzésben dolgozó tanárok gondolkodása tanítványaik kognitív fejlődéséről M Hercz Társadalom és Gazdaság 24 (2), 251-269, 2002 | 11 | 2002 |
The Role of Positive psychological capital in the prediction of teachers’ well-being mediated through motivation: A Review of literature GT Zewude, M Hercz Athens Journal of Health and Medical Sciences 9 (4), 245-264, 2022 | 10 | 2022 |
Parental thinking, beliefs and values: Establishing entrepreneurial skills in the family M Hercz, F Pozsonyi, N Takács Discourse and Communication for Sustainable Education 10 (2), 129-141, 2019 | 10 | 2019 |
Pedagógiai terek iskolai implementációja M HERCZ, K SÁNTHA Iskolakultúra 9, 78-95, 2009 | 10* | 2009 |
Pedagógushallgatók pályaszocializációjának alakulása a tanítási gyakorlatokon M Hercz | 8 | 2015 |
COVID-19 stress and teachers well-being: The mediating role of sense of coherence and resilience GT Zewude, SD Beyene, B Taye, F Sadouki, M Hercz European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education 13 (1 …, 2022 | 6 | 2022 |
The Teacher Well-Being Scale (TWBS): Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting GT Zewude, M Hercz Journal of Psychology in Africa 32 (3), 251-262, 2022 | 6 | 2022 |
Psychometric properties and measurement invariance of the PERMA profiler in an Ethiopian higher education setting GT Zewude, M Hercz Pedagogika/Pedagogy 146 (2), 209-236, 2022 | 5 | 2022 |
Hétköznapi hősök nevelése: vállalkozóképesség fejlesztésének lehetősége gyermekkorban S Angyal, M Hercz Mester és tanítvány V., 10, 2020 | 5 | 2020 |
Narratívák, mint a pedagógusjelöltek szakmai szocializációjának indikátorai M HERCZ Reményi Andrea Ágnes, Sárdi Csilla, Tóth Zsuzsa (szerk.): Irányok a mai …, 2016 | 5 | 2016 |
Lehetőség a nevelőmunka minőségi értékelésére M Hercz Iskolakultúra 15 (4), 102-107, 2005 | 5 | 2005 |
Szociális vállalkozóképesség fejlesztése gyermekkorban: nemzetközi konferencia és a UKids projekt szakkiállítása M Hercz, J Lindner ELTE TÓK, 2020 | 4 | 2020 |
Fiatalok elvándorlásának csökkentése pedagógiai szemléletváltással és módszerekkel M Hercz Létünk 49 (1), 39-58, 2019 | 4 | 2019 |