Követés
Dr. Mária Hercz
Dr. Mária Hercz
További nevekMaria Hercz, Hercz Mária, H Mária
PhD of educational sciences; habilitated doctor
E-mail megerősítve itt: tok.elte.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Pedagógusok szakember-és gyermekképe (gondolatok a kognitív fejlődésről vallott nézetek megismerése közben)
M Hercz
Magyar Pedagógia 105, 2005
442005
Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1. Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája
M Hercz
Iskolakultúra 18 (3-4), 96-123, 2008
252008
Hallgatói kompetenciaértékelés és modellkutatás
M Hercz, L Koltói, R Pap-Szigeti
Elérhető: https://edit.elte.hu/xmlui/handle/10831/83010, 2013
202013
Psychological Capital and Teacher Well-Being: The Mediation Role of Coping with Stress.
GT Zewude, M Hercz
European Journal of Educational Research 10 (3), 1227-1245, 2021
182021
Supporting a sustainable way of life-long learning in the frame of challenge-based learning
M Hercz, F Pozsonyi, N Flick-Takács
Discourse and Communication for Sustainable Education 11 (2), 45-64, 2021
162021
A pedagógiai értékelés gyakorlata
H Mária
Bábosik István, Torgyik Judit (szerk.): Pedagógusmesterség az Európai …, 2007
112007
A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben: 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról
M Hercz
Magyar Pedagógia 103 (1), 57-80, 2003
112003
A szakképzésben dolgozó tanárok gondolkodása tanítványaik kognitív fejlődéséről
M Hercz
Társadalom és Gazdaság 24 (2), 251-269, 2002
112002
The Role of Positive psychological capital in the prediction of teachers’ well-being mediated through motivation: A Review of literature
GT Zewude, M Hercz
Athens Journal of Health and Medical Sciences 9 (4), 245-264, 2022
102022
Parental thinking, beliefs and values: Establishing entrepreneurial skills in the family
M Hercz, F Pozsonyi, N Takács
Discourse and Communication for Sustainable Education 10 (2), 129-141, 2019
102019
Pedagógiai terek iskolai implementációja
M HERCZ, K SÁNTHA
Iskolakultúra 9, 78-95, 2009
10*2009
Pedagógushallgatók pályaszocializációjának alakulása a tanítási gyakorlatokon
M Hercz
82015
COVID-19 stress and teachers well-being: The mediating role of sense of coherence and resilience
GT Zewude, SD Beyene, B Taye, F Sadouki, M Hercz
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education 13 (1 …, 2022
62022
The Teacher Well-Being Scale (TWBS): Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting
GT Zewude, M Hercz
Journal of Psychology in Africa 32 (3), 251-262, 2022
62022
Psychometric properties and measurement invariance of the PERMA profiler in an Ethiopian higher education setting
GT Zewude, M Hercz
Pedagogika/Pedagogy 146 (2), 209-236, 2022
52022
Hétköznapi hősök nevelése: vállalkozóképesség fejlesztésének lehetősége gyermekkorban
S Angyal, M Hercz
Mester és tanítvány V., 10, 2020
52020
Narratívák, mint a pedagógusjelöltek szakmai szocializációjának indikátorai
M HERCZ
Reményi Andrea Ágnes, Sárdi Csilla, Tóth Zsuzsa (szerk.): Irányok a mai …, 2016
52016
Lehetőség a nevelőmunka minőségi értékelésére
M Hercz
Iskolakultúra 15 (4), 102-107, 2005
52005
Szociális vállalkozóképesség fejlesztése gyermekkorban: nemzetközi konferencia és a UKids projekt szakkiállítása
M Hercz, J Lindner
ELTE TÓK, 2020
42020
Fiatalok elvándorlásának csökkentése pedagógiai szemléletváltással és módszerekkel
M Hercz
Létünk 49 (1), 39-58, 2019
42019
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20