Digital education in digital cooperative environments B Orosz, C Kovács, D Karuović, G Molnár, L Major, V Vass, Z Szűts, ... Journal of Applied Technical and Educational Sciences 9 (4), 55-69, 2019 | 39 | 2019 |
Responses to the challenges of fast digital conversion, in the light of international research results-A comparative look at virtual spaces N Katalin, O Beáta, S Zoltán, B Zoltán, M Magdin, S Koprda, P Róbert, ... Acta Polytechnica Hungarica 18 (1), 175-192, 2021 | 14 | 2021 |
Current issues and possible IT solutions for digital competence development G Molnár, B Orosz, K Nagy DIVAI, 267-276, 2022 | 12 | 2022 |
Learner Experiences Related to Digital Education Schedules in Light of Empirical Data B Orosz Acta Polytechnica Hungarica 18 (1), 141-157, 2021 | 8 | 2021 |
A digitális kompetencia és a digitális kultúra társadalomra és oktatásra gyakorolt hatásai, jellemzői, kihívásai B Zoltán, M György, N Katalin, O Beáta, S Zoltán Civil Szemle, XVII.,(2.), 69-88, 2020 | 8 | 2020 |
Possibilities and challenges of monitoring and evaluating digital education in electronic environments from a pedagogical and technological perspective G Molnár, B Orosz, Z Balogh, K Fodor, J Francisti, J Cserkó, B Balázs 2022 IEEE 20th Jubilee World Symposium on Applied Machine Intelligence and …, 2022 | 6 | 2022 |
Digitalizációs folyamatok aktuális kérdései változó digitális környezetben G Molnár, B Orosz International Research Institute, 2020 | 6 | 2020 |
Visual, own device and experience-based educational methods and possibilities in VET G Molnár, B Orosz 2019 10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2019 | 6 | 2019 |
The effects, features and challenges of digital competence and digital culture on society and education B Zoltan, M Gyorgy, N Katalin, O Beáta, S Zoltan Civil Szemle 17 (2), 69-+, 2020 | 5 | 2020 |
Digitális eszközök használatával támogatott korszerű módszertani, tartalmi, technológiai megoldási lehetőségek a szakképzésben G Molnár, B Orosz University of Debrecen; Hungarian Educational Research Association (HERA), 2019 | 4 | 2019 |
Open learning resource structures in the activation of VET learners A Benedek, G Dobozy, B Orosz Christof Nägele and Barbara E. Stalder (Editors), 70, 2018 | 4 | 2018 |
A digitális átállás innovációs lehetőségei és kezdeti tapasztalatai O Beáta, M György Juhász, Erika; Kozma, Tamás; Tóth, Péter (szerk.), Társadalmi innováció és …, 2021 | 3 | 2021 |
A digitális technológia megjelenése a sportpiacon, különös tekintettel az okos fitnesztermekre O Beáta Opus et Educatio 4 (3), 2017 | 3 | 2017 |
Collaborating Networks in the Cloud Supported by Experience-Oriented Devices G Molnár, B Orosz Wolters Kluwer sro, 2020 | 1 | 2020 |
A Szentháromság-ikon: a szent ikonfestő Andrej Rubljov lelkisége és műve G Bunge, PO Klára, O Beáta Örökségünk, 1994 | 1 | 1994 |
The Economic and Educational Imprints of Digital Transformation-or the Evolution of Digitalisation G Molnár, B Orosz 2022 IEEE 10th Jubilee International Conference on Computational Cybernetics …, 2022 | | 2022 |
Tanulási szokások és módszerek a szakképzésben, a digitális oktatás idején O Beáta Opus et Educatio 8 (2), 2021 | | 2021 |
Tanulási szokások és módszerek a szakképzésben, a digitális oktatás idején B Orosz Opus et Educatio 8 (2), 2021 | | 2021 |
A digitális technológia megjelenése a sportpiacon, különös tekintettel az okos fitnesztermekre B Orosz Opus et Educatio 4 (3), 2017 | | 2017 |
Textológia–filológia–értelmezés G Kecskeméti, M Szilágyi, A Debreczeni, FM Bodrogi, M Czifra, ... Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen University Press, 2014 | | 2014 |