Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 407 | 390 |
h-index | 6 | 6 |
i10-index | 5 | 5 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Ekant VeerUniversity of Canterbury, New ZealandE-mail megerősítve itt: canterbury.ac.nz
- Dominik MahrProfessor for Digital Innovation and MarketingE-mail megerősítve itt: maastrichtuniversity.nl
- Debbie Isobel KeelingUniversity of SussexE-mail megerősítve itt: sussex.ac.uk
- Jonas HellerAssistant Professor in Marketing, Maastricht University School of Business and EconomicsE-mail megerősítve itt: maastrichtuniversity.nl
- Tim HilkenAssistant Professor in Marketing, Maastricht University School of Business and EconomicsE-mail megerősítve itt: maastrichtuniversity.nl
- Mathew ChylinskiE-mail megerősítve itt: unsw.edu.au
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomE-mail megerősítve itt: kcl.ac.uk
- Barbara CulibergSchool of Economics and Business, University of LjubljanaE-mail megerősítve itt: ef.uni-lj.si
- Georg von RichthofenHumboldt Institute for Internet and SocietyE-mail megerősítve itt: hiig.de
- Mariam HumayunAssistant Professor of Marketing at Telfer School of Management, University of OttawaE-mail megerősítve itt: uottawa.ca
- Renatus MoolenaarSenior Lecturer / Associate ProfessorE-mail megerősítve itt: moolenaar.co.uk
- Michael BeverlandProfessor of Marketing, University of SussexE-mail megerősítve itt: sussex.ac.uk
Követés
Maja Golf-Papez
Assistant Professor (Lecturer) in Marketing
E-mail megerősítve itt: sussex.ac.uk