Követés
Ágnes Somosi
Ágnes Somosi
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications
A Somosi, A Stiassny, K Kolos, L Warlop
International Journal of Research in Marketing 38 (4), 915-934, 2021
62021
The role of economic and psychological costs in service elimination
Á Somosi, K Kolos
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 48 (5), 14-23, 2017
62017
Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői [Defining factors in technological competencies of older consumers] In: HETESI, E
K Kolos, Z Kenesei, Á Somosi
Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20, 1-12, 2014
62014
The success-factors of service elimination
Á Somosi, K Kolos
CINet Conference, 832-844, 2014
52014
A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással
Á Somosi
Statisztikai Szemle 95 (7), 744-764, 2017
32017
A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között
Á Somosi, K Kolos
Köz-gazdaság-Review of Economic Theory and Policy 12 (5), 111-125, 2017
22017
Global challenges of corporate employment policy and innovative local responses in Kecskemét
K Szemereyné Pataki, É Karcsics, Á Somosi
GRADUS 7 (1), 129-135, 2019
12019
Enhancing customer retention in case of service elimination? An empirical investigation in telecommunications
A Stiassny, A Somosi, K Kolos
12019
Does Service Elimination Make Customers Less Satisfied?
Á SOMOSI, K KOLOS
Sefbis Journal, 2016
12016
Az ügyfél használati szokásainak hatása a lemorzsolódásra szolgáltatás-kivezetés esetén= The Effect of Customer Characteristics on Churn in case of Service Elimination
Á Somosi
GRADUS 3 (2), 208-213, 2016
12016
A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján= Customer reactions to service elimination affecting …
Á Somosi, K Kolos
Selye János Egyetem, 2018
2018
The impact of service elimination on customers in the telecommunications sector
Á Somosi
Corvinus University of Budapest, 2018
2018
Enhancing Customer Retention in Case of Service Elimination?: An Empirical Investigation in Telecommunications
A Somosi, A Stiassny, K Kolos
Vienna University of Economics and Business, 2018
2018
Huawei’s new branding strategy and building the LTE network: How does Huawei introduce its own brand and LTE services in Hungary?
Á Somosi
BCE Gazdálkodástudományi Kar, 2011
2011
GLOBAL CHALLENGES OF CORPORATE EMPLOYMENT POLICY AND INNOVATIVE LOCAL RESPONSES IN KECSKEMÉT
KP SZEMEREYNÉ, É KARCSICS, Á SOMOSI
2. Customer Reactions to Service Elimination
Á Somosi, K Kolos
New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing, 24, 0
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–16