Magyarországi roma értelmiségiek szerepei a romák oktatási integrációjában és társadalmi felzárkózásában K Gulyás | 3 | 2021 |
Pedagógus nézetek vizsgálata a roma származású gyermekek oktatásának-nevelésének kérdéskörében G Klára Jelen kötetünkben „Az intelligens, fenntartható és inkluzív társadalom …, 2018 | 3 | 2018 |
Genius Loci: Anthropological Research of Gastronomic and Handicraft Heritage Elements in Borsod-Abaúj-Zemplén County (HU). Cultural Tourism Development Based B Kántor, J Kotics, K Gulyás, V Lajos PASSING A TRIPLE FRONTIER, 13, 0 | 2 | |
Roma/cigány fiatalok pályaválasztási preferenciái K Gulyás Acta Medicinae Et Sociologica 13 (34), 33-62, 2022 | 1 | 2022 |
Miért fontos a MENA-térség Kínának? KL Gulyás SZTE ÁJTK Nemzetközi és Regionális Tanulmányok Intézete (SZTE ÁJK NRTI), 2022 | | 2022 |
Szemelvények Kínáról: Nemzetközi kapcsolatok, történelem, társadalmi kérdések KL Gulyás, R Mohr SZTE ÁJTK Nemzetközi és Regionális Tanulmányok Intézete (SZTE ÁJK NRTI), 2022 | | 2022 |
Saudi Arabia and China: Sino-Saudi Relations under the Belt and Road Initiative KL Gulyás Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar; Eötvös Loránd …, 2022 | | 2022 |
Az ujgur migráció okai és szakaszai: Ujgurok Törökországban és Szaúd-Arábiában KL Gulyás MEDITERRÁN VILÁG 49, 96-108, 2021 | | 2021 |
Paradigmaváltás a cigány népismereti oktatásban K Gulyás Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, 2021 | | 2021 |
A kulturális antropológia miskolci műhelye: a kunti koncepciótól az alkalmazott antropológiai szemléletig J Kotics, B Kántor, V Lajos L’Harmattan Könyvkiadó; MTA BTK Néprajztudományi Intézet, 2020 | | 2020 |
The Role of Local Handicrafts in Tourism in Tokaj-Hegyalja K GULYÁS THE Eszencia–Bor és Tudomány, 101, 0 | | |
Mária Terézia cigánypolitikája. Egységes elképzelés, divergens megvalósítás. G Klára Így kutatunk mi, 0 | | |