Követés
Mónika Kis-Orloczki
Mónika Kis-Orloczki
E-mail megerősítve itt: uni-miskolc.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása-a térségi fejlesztés dimenziójában
I Piskóti, L Molnár, R Gulyásné Kerekes, S Nagy, L Dankó, S Karajz, ...
ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK 12 (2.), 94-106, 2015
72015
Eco-labelling for environmental friendly hotel industry
M Orloczki
62020
National Sustainable Development Strategies in the Visegrad Four
M Kis-Orloczki
Mokrys, M., Badura, S., Lieskovsky, A.(szerk.): EICC 2014: Proceedings in …, 2014
42014
Analysis of the Eurostat SDI set
M Kis-Orloczki
Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia: Környezettudatos …, 2013
12013
A fenntartható fejlődés és a társadalmi innováció kvantitatív összefüggései
S Karajz, M Orloczki
MULTIDISZCIPLINÁRIS TUDOMÁNYOK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYE 11 (2), 313-321, 2021
2021
TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK PIACI POTENCIÁLJÁNAK KOMPLEX VIZSGÁLATI MODELLJE
S Nagy, I Piskóti, L Molnár, R Gulyásné Kerekes, S Karajz
Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015
2015
Does the European Union Walk on the Path of Sustainability?
M Orloczki
Theory, Methodology, Practice 9 (1), 71-76, 2013
2013
TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK PIACI POTENCIÁLJÁNAK KOMPLEX VIZSGÁLATI MODELLJE–A CSEREHÁTI TÉRSÉG ESETE COMPLEX MODEL FOR MARKET POTENTIAL OF PRODUCTS AND SERVICES–THE „CSEREHÁT …
PIM László, GK Rita, N Szabolcs, KSB Zoltán, KO Mónika
CÉLZOTT TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK PI-ACI VIZSGÁLATA
PIDM László-Gulyásné, K Rita-Dr, NSDD László-Dr, KSDB Zoltán-Kis, ...
IS DEVELOPMENT IN V4 COUNTRIES SUSTAINABLE?
M Kis-Orloczki
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–10