Követés
Pozsonyi Ferenc
Pozsonyi Ferenc
Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
E-mail megerősítve itt: pozsonyiferenc.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Supporting a Sustainable Way of Life-Long Learning in the Frame of Challenge-Based Learning
M Hercz, F Pozsonyi, N Flick-Takács
Discourse and Communication for Sustainable Education 11 (2), 45-64, 2020
162020
Parental Thinking, Beliefs and Values: Establishing Entrepreneurial Skills in the Family
M Hercz, F Pozsonyi, N Takács
Discourse and Communication for Sustainable Education 10 (2), 129-141, 2019
102019
Teaching and Student Evaluation Tasks: Cross-Cultural Adaptation, Psychometric Properties and Measurement Invariance of Work Tasks Motivation Scale for Teachers
G Tareke Zewude, M Hercz, D Ngan Thi Ngoc, F Pozsonyi
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 11 (4), 2243-2263, 2022
32022
Assessment and Feedback as a Factor of Teachers’ Wellbeing
M Hercz, F Pozsonyi
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT-NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT= TRAINING AND PRACTICE …, 2019
22019
Active learning for enhancing teacher candidates’ research competence and student wellbeing
F Pozsonyi, M Hercz
ATEE Annual Conference 2023: Teacher Education on the Move, 389-390, 2023
2023
An insight into primary school teacher candidates’ psychological wellbeing and its effect on their career socialization – the results of a qualitative desk research
F Pozsonyi
ATEE Annual Conference 2023: Teacher Education on the Move, 26-27, 2023
2023
Exploring Teacher Thinking on the Effective Ways of Assessment and Teaching
M Hercz, F Pozsonyi, P Okiri Ochieng
European Conference on Educational Research ECER 2023: The Value of …, 2023
2023
Tanító szakos hallgatók neveléssel kapcsolatos töprengései pozitív pszichológiai megközelítésben
F Pozsonyi, M Hercz
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló …, 2023
2023
Tanítók és tanárok – szubjektív pedagógusjóllét-elemek vizsgálata
M Hercz, F Pozsonyi
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló …, 2023
2023
Tanító szakos hallgatók összefüggő tanítási gyakorlatról alkotott önreflektív írásainak elemzése PERMA jóllétmodell segítségével
F Pozsonyi
XIV. Taní-tani Konferencia 2023. Hatékonyság és koherencia a pedagógiában …, 2023
2023
Úton a tanító szakos hallgatók pszichés jóllétének megismerése felé
F Pozsonyi
Új irányok és lehetőségek a nevelés-, humán- és társadalomtudományok …, 2023
2023
Train yourself and your pupils. Teacher trainees as innovators in an international sustainability programme
M Hercz, F Pozsonyi, A Trisha Pabingwit
2022 ATEE winter conference “Teaching and Learning for an Inclusive …, 2022
2022
Enhancing scholarship holder international students’ intercultural competencies with collaborative learning
M Hercz, A Trisha Pabingwit, F Pozsonyi
2022 ATEE winter conference “Teaching and Learning for an Inclusive …, 2022
2022
MOOC-assisted sex education in tertiary education setting
F Pozsonyi, A Trisha Pabingwit, M Hercz
2022 ATEE winter conference “Teaching and Learning for an Inclusive …, 2022
2022
Hungarian parents’ views about sexual education and child sexual abuse in early childhood
Z F. Lassú, N Flick-Takács, F Pozsonyi, D Kontra, I Bodnár, A Déri, ...
Proceedings of The 2nd International Conference on Gender Studies and Sexuality, 2022
2022
Family as the starting point of education: A research on parents' beliefs
M Hercz, G Tareke Zewude, OP Ochieng, F Pozsonyi
Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő …, 2022
2022
Enhancing scholarship holder international students’ intercultural competencies with collaborative learning
M Hercz, A Trisha Pabingwit, F Pozsonyi
Teaching & Learning for an Inclusive, Interconnected World, 115-125, 2022
2022
MOOC-Assisted Sexual Education in Tertiary Education Setting
F Pozsonyi, A Trisha Pabingwit, M Hercz
Teaching & Learning for an Inclusive, Interconnected World, 203-216, 2022
2022
Úton a tanító szakos hallgatók pszichés jóllétének megismerése felé
F Pozsonyi
XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a …, 2022
2022
How to modernize? The Comparision of Beliefs of Hungarian Teacher Candidates and In-Service Teachers in Effective Assessment and Teaching
M Hercz, F Pozsonyi, G Tareke Zewude
ECER 2020 - the European Conference on Educational Research, 2020
2020
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20