Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 19279 | 7530 |
h-index | 17 | 15 |
i10-index | 21 | 16 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- David GodesJohns Hopkins UniversityE-mail megerősítve itt: jhu.edu
- Judith ChevalierProfessor of Economics and Finance, Yale School of ManagementE-mail megerősítve itt: yale.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityE-mail megerősítve itt: yale.edu
- Jonathan GruberProfessor of Economics, MITE-mail megerősítve itt: mit.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelE-mail megerősítve itt: idc.ac.il
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityE-mail megerősítve itt: sem.tsinghua.edu.cn
- Sanjiv DasSanta Clara UniversityE-mail megerősítve itt: scu.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamE-mail megerősítve itt: vu.nl
- Bruce E. PfeifferUniversity of New HampshireE-mail megerősítve itt: unh.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonE-mail megerősítve itt: uw.edu
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneE-mail megerősítve itt: unilu.ch
- Arthur CampbellMonash UniversityE-mail megerősítve itt: monash.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityE-mail megerősítve itt: wustl.edu
- Robert ZeithammerUCLAE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- R RaoProfessor of Marketing, The University of Texas at DallasE-mail megerősítve itt: utdallas.edu