Sportsmanship as an ethical value G Papp, G Prisztóka International Review for the Sociology of Sport 30 (3-4), 375-388, 1995 | 53 | 1995 |
A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű „SPEEDE-H” skála validációja és néhány eredménye A Kajos, G Prisztóka, R Paic Vezetéstudomány 48 (10), 19-31, 2017 | 28 | 2017 |
Validation of the Hungarian sport motivation scale (H-SMS) R Paic, A Kajos, B Meszler, G Prisztóka Cognition, Brain, Behavior 21 (4), 275-291, 2017 | 19 | 2017 |
A Magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei R Paic, A Kajos, B Meszler, G Prisztóka Magyar Pszichológiai Szemle 73 (2), 159-182, 2018 | 18 | 2018 |
A Dráva-mente, mint határmenti, periférikus tér turizmusfejlesztésének problémái G Marton, Z Raffay, G Prisztóka, Á Raffay, R Kiss Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok 1 (2), 2016 | 14 | 2016 |
A hazai utazási szokások változásai a koronavírus-járvány hatására L Csóka, R Paic, G Prisztóka, KV Szalai, T Varga, G Marton Turisztikai és vidékfejlesztési tanulmányok 6 (4), 2021 | 12 | 2021 |
factorS of SucceSS. attitude differenceS of one Hungarian and one Serbian team’S youtH Handball playerS R Paic, G Prisztóka, A Kajos APSTRACT: Applied Studies in Agribusiness and Commerce 7 (1), 113-116, 2013 | 12 | 2013 |
Socio-economic aspects of the “elite” leisure sports and sport tourism in Hungary R Kiss, M Gergely, G Prisztoka, Z Raffay tourismos 11 (5), 77-101, 2016 | 9 | 2016 |
A Spartan Race, mint atipikus, piacvezető sportturisztikai vonzerő komplex elemzése G Marton, B Cári, G Prisztóka Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok 4 (2), 2019 | 3 | 2019 |
The two methods of teaching swimming in hungarian schools Z Kovács, F Tóvári, G Prisztóka, A Kajos Motricidade 14 (2), 151-152, 2018 | 2 | 2018 |
History of the Development of Swimming Education in Hungary Z KOVÁCS, P SZABÓ, F TÓVÁRI, G PRISZTÓKA Conference name, place, time: 12th International Conference on Theory and …, 2020 | 1 | 2020 |
Vízbiztonság és úszáskompetenciák megjelenése az iskolai tantervekben, utasításokban és tervezetekben Z Kovács, G Prisztóka KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 18 (3-4), 165-175, 2020 | 1 | 2020 |
Attitude comparison of one Hungarian and one Serbian team's youth male handball players R Paic, A Kajos, M Đukić, D Korovljev, G Prisztóka, M Đukić Exercise and Quality of Life 4 (2), 23-30, 2012 | 1 | 2012 |
(Tan) eszközök szerepe az úszásoktatásban és a kompetenciák fejlesztésében D Cselők, M Katona, G Prisztóka, F Tóvári | | 2022 |
Tanulmányok az úszás és vízbőlmentés témaköréből B Kertai, G Prisztóka PTE TTK Szentágothai János Szakkollégiumi Egyesület, 2022 | | 2022 |
Az úszás történetisége, köznevelésben való megjelenése, fogalmi meghatározása Z Kovács, G Prisztóka | | 2022 |
Egyetemi hallgatók életmentési hajlandóságának vizsgálata a koherenciaérzettel összefüggésben B Kertai, G Prisztóka, ÁL Tóth | | 2022 |
Személyes kompetenciák fejlesztése a köznevelésben a vízibalestek vonatkozásában B Kertai, G Prisztóka, ÁL Tóth | | 2022 |
XX. Szentágothai János Multidiszciplináris Konferencia és Hallgatói Verseny Absztrakt kötet G Prisztóka, B Kertai Szentágothai János Szakkollégium, Tehetségpont, és Egyesület, 2022 | | 2022 |
A tánc komplex hatása a (test) nevelésben= Complex effect of dance in (physical) education Á Molnár, G Prisztóka TESTNEVELÉS SPORT TUDOMÁNY/PHYSICAL EDUCATION, SPORT, SCIENCE 6 (1-2), 42-48, 2021 | | 2021 |