Sramó András és Mrázik Julianna (2002): A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében G János, H Zsuzsanna Magyar Pedagógia 102 (1), 31-62, 0 | 13 | |
A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében J Géczy Magyar Pedagógia 102 (1), 31-61, 2002 | 7 | 2002 |
Kooperatív tanulásszervezés a felsőoktatásban F Arató, A DÉVÉNYI, J MRÁZIK, A VARGA Pécs: PTE BTK, 2011 | 6 | 2011 |
Mrázik Julianna és Imre Anna (2012): Megközelítési módok a tanári kompetenciák leírásához K Mihály Kocsis Mihály és Sági Matild (szerk.): Pedagógusok a pályán. Oktatáskutató …, 0 | 6 | |
A portfólió: dokumentumgyűjtemény vagy reflexiógyűjtemény M Julianna Arató Ferenc (szerk.): Horizontok: A pedagógusképzés reformjának folytatása …, 2014 | 3 | 2014 |
A tanárok hangja: hogyan vélekednek hivatásukról a pedagógusok? M Julianna Ad Librum, 2010 | 3 | 2010 |
Teachers-Problems-Teachers' Problems: What is Considered as a Problem, among the Main Teacher Activities, by Hungarian Teachers. J Mrazik Online Submission 6 (1), 58-67, 2009 | 3 | 2009 |
Médiumpedagógia M Julianna Bárdossy Ildikó, Forray R. Katalin, Kéri Katalin (szerk.): Tananyagok a …, 2006 | 3 | 2006 |
A kollegiális reflexió M Julianna | 2 | 2020 |
Pedagógiai akciókutatás–Az akciókutatás pedagógiája M Julianna INNOVÁCIÓ, KUTATÁS, PEDAGÓGUSOK, 141, 2018 | 2 | 2018 |
A Komplex Alapprogram Koncepciója L Révész, E K Nagy, I Falus Líceum Kiadó, 2018 | 2 | 2018 |
A hazai pedagógusok problémái M Julianna Scientia Pannonica 2, 2007 | 2 | 2007 |
Migráció és oktatás-Szakirodalmi körkép J Mrázik Educatio 26 (3), 365-376, 2017 | 1 | 2017 |
Egy lehetséges tartalomelemzési akcióról–pedagógiai kreatológiai vizsgálódások tanárszakos hallgatók körében M Julianna Bérczi Szaniszló–Hegyi Sándor–Kovács Zsolt–Földi Tivadar–Fabriczy Anikó …, 2001 | 1 | 2001 |
Hogyan alakítja a kutatói identitás a neveléstudományi kutatást? M Julianna Oktatói identitás a felsőoktatásban, 30, 2022 | | 2022 |
Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben J Mrázik KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 19 (3-4), 64-72, 2021 | | 2021 |
A szociálismunkás-képzés oktatói kompetenciái egy tartalomelemzés tükrében: Results of a computer-aided content analysis J Mrázik Szociális Szemle 12 (1-2), 91-101, 2019 | | 2019 |
Nevelés és iskola: A nevelés pedagógiai antropológiai és összehasonlító megközelítése M Julianna Ad Librum Kiadó, 2015 | | 2015 |
Györgyi Zoltán–Szabó Zoltán András–Tót Éva: Tanulási attitűdök, tanulási stratégiák M Julianna Szakképzési Szemle 31 (3), 67-69, 2015 | | 2015 |
From the ‘Letter to a Dead Philosopher’to ‘Back to the Future’ J Mrazik HERJ Hungarian Educational Research Journal 4 (3), 95-98, 2014 | | 2014 |