Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 18637 | 4826 |
h-index | 41 | 31 |
i10-index | 60 | 43 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityE-mail megerősítve itt: duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityE-mail megerősítve itt: columbia.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityE-mail megerősítve itt: rice.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeE-mail megerősítve itt: dartmouth.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillE-mail megerősítve itt: unc.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofE-mail megerősítve itt: umich.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Lee G CooperUCLAE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityE-mail megerősítve itt: stjohns.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityE-mail megerősítve itt: fordham.edu