Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 20989 | 11959 |
h-index | 40 | 35 |
i10-index | 56 | 52 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése7 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Uri SimonsohnProfessor of Behavioral Science, ESADEE-mail megerősítve itt: esade.edu
- Joseph SimmonsUniversity of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- Minah H. JungNew York UniversityE-mail megerősítve itt: stern.nyu.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessE-mail megerősítve itt: stern.nyu.edu
- David ShermanDepartment of Psychological and Brain Sciences, UCSBE-mail megerősítve itt: psych.ucsb.edu
- Hannah PerfectoAssistant Professor of Marketing, Washington University in St. LouisE-mail megerősítve itt: wustl.edu
- Michael O'DonnellUniversity of California, BerkeleyE-mail megerősítve itt: berkeley.edu
- Robyn LeBoeufProfessor of Marketing, Washington UniversityE-mail megerősítve itt: wustl.edu
- Alice MoonGeorgetown UniversityE-mail megerősítve itt: georgetown.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementE-mail megerősítve itt: yale.edu
Követés
Leif D. Nelson
Professor of Business Administration and Marketing
E-mail megerősítve itt: haas.berkeley.edu