Követés
Éva Markos-Kujbus
Éva Markos-Kujbus
Assistant Professor
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Social media’s new role in marketing communication and its opportunities in online strategy building
É Markos-Kujbus, M Gati
ECREA 2012–4th European Communication Conference, 24-27, 2012
502012
The attributes of social media as a strategic marketing communication tool
T Csordás, É Markos-Kujbus, M Gáti
Journalism and Mass Communication 4 (1), 48-71, 2014
442014
4.3 user-generated internet memes as advertising vehicles: Visual narratives as special consumer information sources and consumer tribe integrators
T Csordás, D Horváth, A Mitev, É Markos-Kujbus
Commercial communication in the digital age: information or disinformation …, 2017
312017
Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából
É Markos-Kujbus
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 47 (6), 52-63, 2016
222016
Online only: Future outlooks of post-pandemic education based on student experiences of the virtual university
D Horváth, K Ásványi, A Cosovan, T Csordás, J Faludi, D Galla, Z Komár, ...
Society and Economy 44 (1), 2-21, 2022
202022
A közösségi média mint online stratégiai eszköz
É Markos-Kujbus, M Gáti
122012
Minden jó influencer…”–Avagy hogyan lehet hiteles egy Instagram-mikroinfluencer az ügynökségek és az influencerek szerint?
A Marchis, É Markos-Kujbus
Budapesti Corvinus Egyetem, 2019
92019
„A gyerekeim imádják, ezért én is imádom”–Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján
T Csordás, É Markos-Kujbus, K Ásványi
TURIZMUS BULLETIN: A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG SZAKMAI ÉS TUDOMÁNYOS …, 2018
92018
Fogyasztók a vállalatok ellen
É Markos-Kujbus, T Csordás
Negatív online szájreklám virtuális kereskedelmi közösségekben. Médiakutató …, 2016
92016
Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül= Electronic word-of-mouth …
É Markos-Kujbus
Budapesti Corvinus Egyetem, 2017
82017
Lessons from an online social marketing campaign: Promoting reading on Facebook
Á Varga, I Kemény, É Markos-Kujbus
Forum on Economics and Business 19 (129), 27-46, 2016
72016
" Lájk első látásra?"–Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében?(" Like at first sight?"–What inspires liking brands in online social …
M Gáti, T Csordás, É Markos-Kujbus
62015
A negatív e-wom elsöprő ereje. Az online tűzvihar (firestorm) jelensége= The devastatingvirtue of negativee-wom. The phenomenon of online firestrom
É Markos-Kujbus, O Gerencsér
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 17-32, 2016
52016
Az alma megosztása és feldolgozása: Kép, szöveg és mém az új generáció változó információ fogyasztásában
D Horváth, AZ Mitev, A Bauer, T Csordás, M Gáti, É Markos-Kujbus
Lehota, J.-Berács, J.-Rekettye, G.(Szerk.): Az életminőség anyagi és …, 2014
52014
Barát vagy ellenség?: Negatív online fogyasztói értékelések szerepe az Airbnb oldalon
Z Féki, É Markos-Kujbus
Turizmus Bulletin 19 (4), 4-12, 2019
42019
Netnográfia–a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai
T Csordás, É Markos-Kujbus
REPLIKA, 185-198, 2018
42018
„Lájkolom őket, de ennék is náluk?”
É Markos-Kujbus, T Kiss, M Gáti, T Csordás
Aktivitásra buzdító kis-és középvállalati közösségimédia-tevékenységek …, 2015
42015
„Valaki mondja meg, kinek kell hinnem…”–A youtuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből
É Markos-Kujbus, J Buzás
Budapesti Corvinus Egyetem 129, 17-28, 2018
32018
Fogyasztók a vállalatok ellen? Negatív online szájreklám virtuális kereskedelmi közösségekben
MK Éva, C Tamás
Médiakutató 17 (3/4), 157-168, 2016
32016
Együtt, egymástól távol–távolsági munkakapcsolat, avagy egy tanszék naplóbejegyzései
H Dóra, K Zita, C Tamás, C Attila, F Julianna, MK Éva, S Attila, Á Katalin
Fokasz Nikosz− Kiss Zsuzsanna− Vajda Júlia (szerk.): Koronavírus idején …, 2020
22020
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20