Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2918 | 1755 |
h-index | 20 | 18 |
i10-index | 30 | 27 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Tracy HarwoodProfessor of Digital Culture, Institute of Creative Technologies, De Montfort UniversityE-mail megerősítve itt: dmu.ac.uk
- Sergio BiggemannAssociate Professor of Marketing, University of OtagoE-mail megerősítve itt: otago.ac.nz
- Colin Michael HallUniversity of Canterbury, NZ; Linnaeus U., Sweden; Lund U., Sweden; Oulu U., Finland; Kyung Hee UE-mail megerősítve itt: canterbury.ac.nz
- Juergen GnothProfessor of Marketing University of Otago New ZealandE-mail megerősítve itt: otago.ac.nz
- V. Dao TruongAssistant Professor of Tourism, Universiti Brunei Darussalam (UBD); North-West University (NWU)E-mail megerősítve itt: ubd.edu.bn
- Jörg FinsterwalderProfessor of Marketing, University of CanterburyE-mail megerősítve itt: canterbury.ac.nz
- Russell BelkYork UniversityE-mail megerősítve itt: schulich.yorku.ca
- Paul W. BallantineUC Business School, University of CanterburyE-mail megerősítve itt: canterbury.ac.nz
- Stuart RoperProfessor of Marketing, Newcastle Business School, Northumbria UniversityE-mail megerősítve itt: northumbria.ac.uk
- TC MelewarProfessor of Marketing and Strategy, Middlesex UniversityE-mail megerősítve itt: mdx.ac.uk
- Len Tiu WrightEmeritus Prof, DMU; Formerly Marketing Professor, Huddersfield University and De Montfort UniversityE-mail megerősítve itt: bham.ac.uk