Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 4783 | 4421 |
h-index | 39 | 39 |
i10-index | 69 | 68 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése20 cikk
2 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceE-mail megerősítve itt: audencia.com
- marco lau chi keungTeesside UniversityE-mail megerősítve itt: tees.ac.uk
- Yevhen BaranchenkoNorthumbria University, UKE-mail megerősítve itt: northumbria.ac.uk
- Sarah Xiaothe University of Durham E-mail megerősítve itt: durham.ac.uk
- Mauro Jose De OliveiraProfessor of Business Communication, Ethics, Consumer Behavior, Digital Marketing, StorytellingE-mail megerősítve itt: fei.edu.br
- Ed CottamAssociate Professor, Northumbria UniversityE-mail megerősítve itt: northumbria.ac.uk
- Joseph Amankwah-AmoahFull Professor of International Business, Durham UniversityE-mail megerősítve itt: durham.ac.uk
- Simona D'AntoneAssociate Professor of Marketing, Kedge Business SchoolE-mail megerősítve itt: kedgebs.com
- Bruce PrideauxProfessor of TourismE-mail megerősítve itt: cqu.edu.au
- Ender DemirReykjavik University & Korea University Business School (Adjunct)E-mail megerősítve itt: ru.is
- Ilias VlachosProfessor in Supply Chain ManagementE-mail megerősítve itt: excelia-group.com
- Chen YeThe Key Laboratory of Embedded System and Service Computing, Tongji University, Shanghai, ChinaE-mail megerősítve itt: tongji.edu.cn
Követés