Követés
Krisztina Stefanik
Krisztina Stefanik
egyetemi docens; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani
E-mail megerősítve itt: barczi.elte.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Reduced fronto-cortical brain connectivity during NREM sleep in Asperger syndrome: An EEG spectral and phase coherence study
AS Lázár, ZI Lázár, A Bíró, M Győri, Z Tárnok, C Prekop, A Keszei, ...
Clinical neurophysiology 121 (11), 1844-1854, 2010
642010
Quality of life in parents of autistic children: A transcultural perspective
V Eapen, L Karlov, JR John, C Beneytez, PZ Grimes, YQ Kang, I Mardare, ...
Frontiers in Psychology 14, 1022094, 2023
192023
Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek, tanulók komplex vizsgálatának diagnosztikus protokollja
A Csepregi, K Stefanik
Budapest: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft, 2012
142012
Naiv tudatelmélet és nyelvi pragmatika magasan funkcionáló autizmusban: reprezentációs zavar, performanciakorlát vagy kompenzáció
M Győri, K Stefanik, I Kanizsai-Nagy, A Balázs
Racsmány M., Kéri Sz.(szerk.), Architektúra és patológia a megismerésben …, 2002
142002
Evidence-based development and evaluation of mobile cognitive support apps for people on the autism spectrum: methodological conclusions from two R+ D projects
M Gyori, K Stefanik, I Kanizsai-Nagy
Assistive Technology, 55-62, 2015
122015
Nem verbális eljárás a hamisvélekedés-tulajdonítás tesztelésére: eredmények tipikusan fejlődő és atipikus fejlődésű gyermekektől.[In:] M
M Györi, N Hahn, Z Várnai, E Sajó, K Stefanik, A Balázs
A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei. Neuropszichológiai diagnosztikai …, 2007
122007
Report on initial cognitive psychology requirements on software design and content design & content
M Gyori, I Kanizsai-Nagy, K Stefanik, K Vígh, T Őszi, A Balázs, G Stefanics
HANDS Poject deliverable D 2, 2.1, 2008
102008
Alaptények az autizmusról–üzenet a gyógypedagógiának
K Stefanik
Papp G.(szerk.) A diagnózistól a foglalkozási rehabilitációig: Új utak és …, 2011
92011
Autizmus spektrum zavarok
K Stefanik, P Cs
Balázs J. és Miklósi M.(szerk.) A gyermek-és ifjúkor pszichés zavarinak …, 2015
82015
Az iskoláskorra vonatkozó prognózis kérdése autizmusban–a korai képességmintázat és a naiv tudatelméleti vonatkozású viselkedések szerepe
K Stefanik
Publikálatlan Ph. D. disszertáció. ELTE Pszichológiai Doktori Iskola, 2005
82005
Test–retest reliability in automated emotional facial expression analysis: Exploring facereader 8.0 on data from typically developing children and children with autism
Z Borsos, Z Jakab, K Stefanik, B Bogdán, M Gyori
Applied Sciences 12 (15), 7759, 2022
72022
Data quality as a bottleneck in developing a social-serious-game-based multi-modal system for early screening for ‘High Functioning’cases of autism spectrum condition
M Gyori, Z Borsos, K Stefanik, J Csákvári
Computers Helping People with Special Needs: 15th International Conference …, 2016
72016
Egy régi-új ismerős: az autizmus spektrum korszerű pedagógiája
K Stefanik, T Őszi
Gyógypedagógiai Szemle különszám, 109-117, 2013
72013
Report on test methodology and research protocols
M Gyori, K Stefanik, I Kanizsai-Nagy, T Őszi, K Vígh, A Balázs, G Stefanics
HANDS Project deliverable D 2, 2008
72008
Az autizmus spektrum zavarok diagnózisa a klinikumban és a kutatásban: az ADI-R és az ADOS eljárások
K Stefanik, M Győri, E Sajó, ZS Várnagy, A Balázs
Racsmány, M.(szerk.) A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei …, 2007
72007
Az evidencia és az evidenciaalapú gyakorlat fogalma
K Stefanik
Győri M. & Billédi K.(szerk.). Atipikus diákok, segítő appok, tudományos …, 2018
62018
Evidence-based development and first usability testing of a social serious game based multi-modal system for early screening for atypical socio-cognitive development
M Gyori, Z Borsos, K Stefanik
Assistive Technology, 48-54, 2015
62015
Térismeret és kognitív készségek
L Séra, I Bakon, K Stefanik
Pszichológia 13 (1), 43, 1993
61993
Az autizmus spektrum zavarok evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai
K Stefanik
Győri M. & Billédi K.(szerk.), Atipikus diákok, segítő appok, tudományos …, 2019
52019
A komplex-explicit tudatelmélet és a szocio-kommunikatív tünetek kapcsolatának rövid távú stabilitása autizmus spektrum zavarral élő felnőtteknél: Előzetes eredmények.
M Győri, Z Borsos, K Stefanik
Magyar Pszichológiai Szemle, 2014
52014
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20