Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 832 | 703 |
h-index | 11 | 11 |
i10-index | 12 | 12 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Anne SouchonProfessor of International Marketing, Loughborough UniversityE-mail megerősítve itt: lboro.ac.uk
- Paul HughesLancaster University Management SchoolE-mail megerősítve itt: lancaster.ac.uk
- Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyE-mail megerősítve itt: knust.edu.gh
- Magnus HultmanBrock UniversityE-mail megerősítve itt: brocku.ca
- João S. OliveiraSenior Lecturer in International Marketing, University of EssexE-mail megerősítve itt: essex.ac.uk
- Abena Animwaa Yeboah-BaninLecturer, Communication, University of GhanaE-mail megerősítve itt: ug.edu.gh
- Efrat KalanitUniversity of AgderE-mail megerősítve itt: uia.no
- Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkE-mail megerősítve itt: cbs.dk
- Pelin DemirelSenior Lecturer (Associate Professor), Imperial College LondonE-mail megerősítve itt: imperial.ac.uk
- Ian R. HodgkinsonProfessor of Strategy, Loughborough UniversityE-mail megerősítve itt: lboro.ac.uk
- Selma Kadic-MaglajlicAssociate Professor of Marketing, Copenhagen Business SchoolE-mail megerősítve itt: cbs.dk
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityE-mail megerősítve itt: lboro.ac.uk
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomE-mail megerősítve itt: durham.ac.uk