Measuring team member performance in project based learning R Pinter, SM Cisar Journal of Applied Technical and Educational Sciences 8 (4), 22-34, 2018 | 75 | 2018 |
Enhancing higher education student class attendance through gamification R Pinter, SM Čisar, Z Balogh, H Manojlović Acta Polytechnica Hungarica 17 (2), 13-33, 2020 | 69 | 2020 |
Effectiveness of program visualization in learning java: a case study with jeliot 3 S MaraviÄ, R Pinter, D Radosav International Journal of Computers Communications & Control 6 (4), 668-680, 2011 | 51 | 2011 |
Mobile Research Methods: Opportunities and challenges of mobile research methodologies P de Pedraza, R Pinter, D Toninelli Ubiquity press, 2015 | 49 | 2015 |
Computer adaptive testing of student knowledge SM Čisar, D Radosav, B Markoski, R Pinter, P Čisar Acta Polytechnica Hungarica 7 (4), 139-152, 2010 | 47 | 2010 |
Úton az információs társadalom megismerése felé P Róbert Az információs társadalom, 11, 2007 | 44 | 2007 |
Evaluation of knowledge in Object Oriented Programming course with computer adaptive tests SM Čisar, P Čisar, R Pinter Computers & education 92, 142-160, 2016 | 34 | 2016 |
Willingness of online access panel members to participate in smartphone application-based research R Pinter Mobile Research Methods 141, 2015 | 34 | 2015 |
Generációs különbségek a magyar médiafogyasztásban J Hack-Handa, R Pintér INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15 (2), 7-17, 2015 | 32 | 2015 |
Information Society: From Theory to Political Practice: Coursebook R Pintér Gondolat-Új Mandátum, 2008 | 30 | 2008 |
Some ethical hacking possibilities in Kali Linux environment P Cisar, R Pinter Journal of Applied Technical and Educational Sciences 9 (4), 129-149, 2019 | 29 | 2019 |
Az információs társadalom P Róbert Az elmélettől a politikai gyakorlatig. Gondolat–Új Mandátum Kiadó, Budapest, 2007 | 25 | 2007 |
Analyzing the impact of using interactive animations in teaching R Pinter, D Radosav, S MaraviÄ International Journal of Computers Communications & Control 7 (1), 147-162, 2012 | 22 | 2012 |
True/false questions analysis using computerized certainty-based marking tests SM Cisar, P Cisar, R Pinter 2009 7th International Symposium on Intelligent Systems and Informatics, 171-174, 2009 | 22 | 2009 |
Towards getting to know information society R Pinter Information Society. From Theory to Political Practice, 11-28, 2008 | 20 | 2008 |
Interactive animation in developing e-learning contents R Pinter, D Radosav, SM Čisar The 33rd International Convention MIPRO, 1007-1010, 2010 | 19 | 2010 |
Smartphone application for tracking students' class attendance SM Čisar, R Pinter, V Vojnić, V Tumbas, P Čisar 2016 IEEE 14th international symposium on intelligent systems and …, 2016 | 18 | 2016 |
A magyar információs társadalom fejlődése és fejlettsége a fejlesztők szempontjából R Pintér Szociológia doktori (PhD) értekezés, Eötvös Loránd Tudományegyetem …, 2004 | 18 | 2004 |
Measuring team member performance in Scrum—Case study R Pinter, SM Čisar, P Čisar 2017 IEEE 15th international symposium on intelligent systems and …, 2017 | 17 | 2017 |
A gamer bennük van-Az eNET Internetkutató, az Esportmilla és az Esport1 közös magyar videojátékos és e-sport kutatásának főbb eredményei R Pintér Információs Társadalom: Társadalomtudományi Folyóirat 18 (1), 107-119, 2018 | 16 | 2018 |