Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 9468 | 3210 |
h-index | 39 | 27 |
i10-index | 64 | 38 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése3 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Toni MorenoHarvard Business SchoolE-mail megerősítve itt: hbs.edu
- Santiago GallinoThe Wharton School, University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Jeonghye ChoiProfessor of Marketing, Yonsei UniversityE-mail megerősítve itt: yonsei.ac.kr
- v padmanabhanINSEADE-mail megerősítve itt: insead.edu
- Daniel CorstenProfessor of Operations, IE Business SchoolE-mail megerősítve itt: ie.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: tilburguniversity.edu
- Christopher S TangUCLA Distinguished Professor and Edward W. Carter Professor of Business AdministrationE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- Teck-Hua HoDistinguished University Professor, Nanyang Technological UniversityE-mail megerősítve itt: ntu.edu.sg
- Randolph E. BucklinProfessor of Marketing, Emeritus, UCLA Anderson School, Los Angeles, CAE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- Olivier LedoitSenior Research Associate, Department of Economics, University of ZurichE-mail megerősítve itt: econ.uzh.ch
- Michael WolfUniversity of ZurichE-mail megerősítve itt: econ.uzh.ch