Követés
Nikolett Flick-Takács
Nikolett Flick-Takács
assistant lecturer, ELTE - Faculty of Primary and Preschool Education
E-mail megerősítve itt: edu.u-szeged.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Supporting a sustainable way of life-long learning in the frame of challenge-based learning
M Hercz, F Pozsonyi, N Flick-Takács
Discourse and Communication for Sustainable Education 11 (2), 45-64, 2021
172021
Parental thinking, beliefs and values: Establishing entrepreneurial skills in the family
M Hercz, F Pozsonyi, N Takács
Discourse and Communication for Sustainable Education 10 (2), 129-141, 2019
102019
Születni tudni kell? Az országos kompetenciamérés eredményeinek vizsgálata a szülők munkájának rendszeressége az észlelt társadalmi helyzet és a lakókörnyezet vonatkozásában
SG Harsányi, L Koltói
Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (2), 64-85, 2019
72019
Szülői bevonódásés az iskolai teljesítmény kapcsolata az országos kompetenciamérés 2017-es és 2018-as adatainak tükrében
E Nyitrai, SG Harsányi, L Koltói, D Kovács, A Kövesdi, G Mátay, ...
Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (4), 7-51, 2019
62019
A pedagógus szakmai önreflexiójának szerepe énhatékonyságának alakulásában
T Nikolett
Új Pedagógiai Szemle 66, 5-6, 2016
52016
A gyakorlati képzés mint a pályaszocializáció alappillére a tanítóképzők és a „képzettek” szemével
T Nikolett
GRADUS 4 (2), 27-34, 2017
3*2017
A gyakorlati képzés mint a pályaszocializáció alappillére a tanítóképzők és a „képzettek” szemével
T Nikolett
AGTEDU 2017 - A Neumann János Egyetem 17. Tudományos Konferenciája a Magyar …, 2017
3*2017
Óvodapedagógus és tanító szakos elsőévesek pedagógus példaképei a társadalmilag elvárt személyiségjegyek tükrében
M Hercz, N Takács
GRADUS 3 (2), 397-404, 2016
32016
Az élethosszig tartó tanulás megalapozása óvodás és kisiskolás korban. Óvodapedagógusok és tanítók vélekedésének vizsgálata kvalitatív módszerrel
N Takács
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat 7 (2–3), 156-169, 2019
22019
Views of primary school and kindergarten teacher students about lifelong learning
N Takács
Raziskovanje v vzgoji in izobraľevanju, 67-81, 2019
22019
Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban
FT Nikolett
Magyar Pedagógia 4, 2019
22019
Is the secret to effective lifelong learning lurking in the views of prospective kindergarten teachers? Comparing German and Hungarian prospective kindergarten teachers’ views …
N Flick-Takács
Journal of Pedagogy 12 (2), 31-59, 2021
12021
Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban
N Flick-Takács
Magyar Pedagógia 119 (4), 313-328, 2019
12019
A „jó” pedagógussá válás kezdetén: Utak a kezdő pedagógusok énhatékonyságának megismerésére, fejlesztésére
T Nikolett
XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Tanulás- és …, 2015
12015
Az Egész Életen Át Tartó Tanulás Óvodás-, És Kisiskoláskori Megalapozásának Vizsgálata
FT Nikolett
PQDT-Global, 2021
2021
Good practices for preparing children for lifelong learning: results of qualitative study
N Takács
IV Encontro Internacional de Formação na Docência (INCTE), 658, 2019
2019
Creating an instrument for measuring pedagogues’ role in basing children’s lifelong learning
N Takács
18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction, 251, 2019
2019
Nikolett Takács(2019): Views of primary school and kindergarten teacher students about lifelong learning In: ®agar, I. ®., Mlekuľ, A. (ur.) (2019). Raziskovanje v vzgoji in …
N Takács
®agar, I. ®., Mlekuľ, A. (ur.) (2019). Raziskovanje v vzgoji in …, 2019
2019
Kindergarten teachers’ and primary teachers’ good practices for the foundation of LLL
N Takács
Manuel Vara Pires ;    Cristina Mesquita ;    Rui Pedro Lopes ;    Elisabete …, 2019
2019
Kindergarten teachers’ and primary teachers’ good practices for the foundation of LLL
N Takács
4th International Conference on Teacher Education (INCTE 2019): book of …, 2019
2019
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20