Supporting a sustainable way of life-long learning in the frame of challenge-based learning M Hercz, F Pozsonyi, N Flick-Takács Discourse and Communication for Sustainable Education 11 (2), 45-64, 2021 | 16 | 2021 |
Parental thinking, beliefs and values: Establishing entrepreneurial skills in the family M Hercz, F Pozsonyi, N Takács Discourse and Communication for Sustainable Education 10 (2), 129-141, 2019 | 10 | 2019 |
Születni tudni kell? Az országos kompetenciamérés eredményeinek vizsgálata a szülők munkájának rendszeressége az észlelt társadalmi helyzet és a lakókörnyezet vonatkozásában SG Harsányi, L Koltói Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (2), 64-85, 2019 | 7 | 2019 |
Szülői bevonódásés az iskolai teljesítmény kapcsolata az országos kompetenciamérés 2017-es és 2018-as adatainak tükrében E Nyitrai, SG Harsányi, L Koltói, D Kovács, A Kövesdi, G Mátay, ... Psychologia Hungarica Caroliensis 7 (4), 7-51, 2019 | 6 | 2019 |
A pedagógus szakmai önreflexiójának szerepe énhatékonyságának alakulásában T Nikolett Új Pedagógiai Szemle 66, 5-6, 2016 | 5 | 2016 |
A gyakorlati képzés mint a pályaszocializáció alappillére a tanítóképzők és a „képzettek” szemével T Nikolett GRADUS 4 (2), 27-34, 2017 | 3* | 2017 |
A gyakorlati képzés mint a pályaszocializáció alappillére a tanítóképzők és a „képzettek” szemével T Nikolett AGTEDU 2017 - A Neumann János Egyetem 17. Tudományos Konferenciája a Magyar …, 2017 | 3* | 2017 |
Óvodapedagógus és tanító szakos elsőévesek pedagógus példaképei a társadalmilag elvárt személyiségjegyek tükrében M Hercz, N Takács GRADUS 3 (2), 397-404, 2016 | 3 | 2016 |
Az élethosszig tartó tanulás megalapozása óvodás és kisiskolás korban. Óvodapedagógusok és tanítók vélekedésének vizsgálata kvalitatív módszerrel N Takács Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat 7 (2–3), 156-169, 2019 | 2 | 2019 |
Views of primary school and kindergarten teacher students about lifelong learning N Takács Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju, 67-81, 2019 | 2 | 2019 |
Is the secret to effective lifelong learning lurking in the views of prospective kindergarten teachers? Comparing German and Hungarian prospective kindergarten teachers’ views … N Flick-Takács Journal of Pedagogy 12 (2), 31-59, 2021 | 1 | 2021 |
Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban FT Nikolett Magyar Pedagógia 4, 2019 | 1 | 2019 |
Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban N Flick-Takács Magyar Pedagógia 119 (4), 313-328, 2019 | 1 | 2019 |
A „jó” pedagógussá válás kezdetén: Utak a kezdő pedagógusok énhatékonyságának megismerésére, fejlesztésére T Nikolett XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Tanulás- és …, 2015 | 1 | 2015 |
Az Egész Életen Át Tartó Tanulás Óvodás-, És Kisiskoláskori Megalapozásának Vizsgálata FT Nikolett PQDT-Global, 2021 | | 2021 |
Good practices for preparing children for lifelong learning: results of qualitative study N Takács IV Encontro Internacional de Formação na Docência (INCTE), 658, 2019 | | 2019 |
Creating an instrument for measuring pedagogues’ role in basing children’s lifelong learning N Takács 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction, 251, 2019 | | 2019 |
Nikolett Takács(2019): Views of primary school and kindergarten teacher students about lifelong learning In: Žagar, I. Ž., Mlekuž, A. (ur.) (2019). Raziskovanje v vzgoji in … N Takács Žagar, I. Ž., Mlekuž, A. (ur.) (2019). Raziskovanje v vzgoji in …, 2019 | | 2019 |
Kindergarten teachers’ and primary teachers’ good practices for the foundation of LLL N Takács Manuel Vara Pires ; Cristina Mesquita ; Rui Pedro Lopes ; Elisabete …, 2019 | | 2019 |
Kindergarten teachers’ and primary teachers’ good practices for the foundation of LLL N Takács 4th International Conference on Teacher Education (INCTE 2019): book of …, 2019 | | 2019 |